فرمانده انتظامی استان زنجان:

بیشترین جرایم و سرقت‌ها در استان توسط معتادین متجاهر انجام می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۱:۳۸
کد خبر: ۱۲۶۲۵۵۶
بیشترین جرایم و سرقت‌ها در استان توسط معتادین متجاهر انجام 
می‌شود
سردار رحیم جهانبخش از کاهش وقوع سرقت‌ها در استان زنجان طی سالجاری خبر داد و گفت: بیشتر جرایم و سرقت‌ها در استان توسط معتادین متجاهر انجام می‌شود و در راستای جلوگیری از ویروس کرونا جمع آوری معتادین متجاهر در استان با قوت انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرمانده انتظامی استان زنجان از کاهش وقوع سرقت‌ها در استان زنجان طی سالجاری خبر داد و گفت: بیشتر جرایم و سرقت‌ها در استان توسط معتادین متجاهر انجام می‌شود.

سردار رحیم جهانبخش از کاهش وقوع سرقت‌ها در استان زنجان طی سالجاری خبر داد و گفت: بیشتر جرایم و سرقت‌ها در استان توسط معتادین متجاهر انجام می‌شود و در راستای جلوگیری از ویروس کرونا جمع آوری معتادین متجاهر در استان با قوت انجام می‌شود.

وی از کشف بیش از ۶۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان طی هفت ماه نخست امسال خبر داد و ابراز داشت: همچنین جمع آوری قاچاقچیان و معتادین هم در استان افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: برای جمع آوری معتادان متجاهر در استان طرح‌هایی اجرا می‌شود و تا پایان سال این طرح‌ها با قوت بیشتری اجرا خواهد شد.

جهانبخش تاکید کرد: طی این بازه زمانی تریاک بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه میزان آلودگی به مواد مخدر، جزو استان‌های آخر است، گفت: طرح پاکسازی در شهرک شهید رجایی شهر زنجان و حسین آباد ابهر به صورت گسترده اجرا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز