در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره کیک روی و تعیین تکلیف آن:

آیت اله رئیسی: مسئله دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۱:۰۲:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۳۹۶۴
رئیس جمهور گفت: جابه‌جایی پسماندهای روی به محل جدید که البته اهالی به آن معترض هستند و نکته سوم تعیین تکلیف بود که انجام و وضعیت مالکیت هم مشخص، که این ثروت مال مردم شد، اما اگر پیگیری نشود مردم همچنان رنج خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره کیک روی و تعیین تکلیف آن اظهار کرد: من امروز توفیق حضور در جلسات مختلف را حضور داشتم و دغدغه مدیران را بررسی کردم اما موضوع کیک روی با سری قبل که رئیس دستگاه قضا بودم را هم پیگیری کردم.

رئیس جمهور گفت: جابه‌جایی پسماندهای روی به محل جدید که البته اهالی به آن معترض هستند و نکته سوم تعیین تکلیف بود که انجام و وضعیت مالکیت هم مشخص، که این ثروت مال مردم شد، اما اگر پیگیری نشود مردم همچنان رنج خواهند برد.

وی ادامه داد: تاکید ما این است یک شرکتی در آنجا ماموریت پیدا کند یا قرارگاه سازندگی باشد یا حتی به بخش سومی واگذار شود، چون این ثروت متعلق به مردم است و باید برای مردم باشد.

رئیسی افزود: هر توسعه یافتگی و هر کار صنعتی فرع به محیط زیست است و‌ مسئله اصلی ما سلامت مردم است و انتظار داریم این موضوع در اولویت باشد و جان انسان‌ها حفظ شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس به نمایندگی از اصحاب رسانه در ارتباط با تعاونی‌های مسکن و پتروشیمی نیز گفت: من در مسیر در دو نقطه که مردم تجمع کردند توقف کرده و مطالب آنها را شنیدیم و قرار شد پیگیری شود و در صورتی که به نقطه روشنی برسیم مردم را در جریان قرار خواهیم گذاشت.

رئیسی با بیان اینکه امروز روش شورای اداری متفاوت بود، چون ما گزارشی از سوی وزرا درباره سفرشان داشتیم، تاکید کرد: امیدواریم مطالبات مردم محقق شود و استاندار پاسخ مردم را در این باره بدهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز مسئله مسکن در زنجان کلید خورد و امیدواریم به زودی عملیاتی شود،گفت: بحث اشتغال، مسئله پروژه‌های نیمه تمام که در سال‌های قبل نیز پیگیری شد و امیدواریم به زودی حل شود.

وی با اشاره به اینکه امروز مسئله دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت‌دار است که اجرایی شود، گفت: بحث راه هم از دیگر نکات مهمی بود که گزارش آن ارائه شد و همچنین بحث تعیین تکلیف سندهای کشاورزی نیز پیگیری خواهد شد.

رئیسی با اشاره به اینکه همه این پروژه‌ها که طبق مصوبات اجرایی خواهد شد، گفت: امیدواریم با پیگیری استاندار و نمایندگان همه موارد عملیاتی شود.

رئیسی گفت: من خیلی دوست داشتم در اجتماع مردم باشم، اما امیدواریم به کمک و یاری اهل بیت مشکل مردم حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز