پیام مدیر کل آموزش وپرورش استان به مناسبت هفته بسیج:

بسیج ماموریت های محوله ۶ گانه فرمانده معظم کل قوا را پیش می برد

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۹:۳۷
کد خبر: ۱۲۶۴۰۶۷
بسیج ماموریت های محوله ۶ گانه فرمانده معظم کل قوا را پیش می برد
بسیج بر اساس آگاهی، عقلانیت توام با حرکت، آرمانگرایی و معرفت دینی در عرصه های خطیر و سرنوشت ساز کشور و برای حفظ انقلاب و ارزشهای نظام اسلامی وارد میدان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پیام مدیر کل آموزش وپرورش استان به مناسبت هفته بسیج صادر شد.

متن پیام حسن مظفری  مدیر کل آموزش وپرورش استان به مناسبت هفته بسیج بدین شرح است :

بسمه تعالی

هفته بسیج و پنجم آذر ماه هرسال فرصت مغتنمی است تا علاوه بر تشکر و قدردانی از لشکر مخلص خدا ، همه مردم و مسئوولین با تامل در پیشینه پر افتخار بسیج به فرهنگ و تفکر بسیجی که رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران به شمار می رود، رجوع کرده و با چراغ روشنگرانه بسیج در گام دوم انقلاب برای تمدن نوین اسلامی  و زمینه سازی طلوع خورشید عظمی ولایت ، حضرت مهدی (عج) حرکت کنند.

بسیج بر اساس آگاهی، عقلانیت  توام با حرکت، آرمانگرایی و معرفت دینی در عرصه های خطیر و سرنوشت ساز کشور و برای حفظ انقلاب و ارزشهای نظام اسلامی  وارد میدان می شود. امروزنیز نقش آفرینی بسیجیان با اخلاص  و با بصیرت در عرصه هایی مانند مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک مومنانه ، مردم یاری و مردمداری در برهه فشارهای سخت اقتصادی، تالش در عرصه هایی همچون علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی و نیز مشارکت در طرحهای بزرگ ملی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه در پیشبری کشور از گردنه های سخت جنگ همه جانبه علیه مردم است. 

توانمندسازی ملت ایران به ویژه نسل جوان برای پیشبرد گام دوم انقلاب  با رویکرد راهبردی تقویت اقتدار درونی، منسجم تر شدن و روز آمدی در همه عرصه ها از جمله ضرورتهای مهم و سرنوشت سازی است که بسیج و بسیجی با پیگیری و اجرای ماموریتهای محوله ۶ گانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای با تلاش  و فداکاری روز افزون به پیش می برد.

اینجانب نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگ بسیجی میهن اسلامی مان سردار دلها سپهبد شهید قاسم سلیمانی و امام شهدا و تجدید بیعت باولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا، هفته گرامیداشت بسیج را خدمت همه ی همکاران عزیز و فرهنگیان بسیجی تبریک وتهنیت عرض می نمایم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز