بیش از ۶۵ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه زنجان استانداردسازی شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۱:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۵۱۰۸
بیش از ۶۵ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه زنجان استانداردسازی شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به هدف پیشبرد تأمین ایمنی شهروندان از استانداردسازی بیش از 65درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت پاک (سی‌ان‌جی)، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حمید حبیبی  ضمن اعلام خبر فوق گفت: بر اساس آخرین مراجعات و اطلاعات بازرسی ادواری از جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی در خصوص همکاری و تعامل همه جانبه با سازمان ملی استاندارد، منطقه ازنجان  جزء یکی از مناطق پیشتاز در این امر مهم است.

حبیبی  افزود: بازرسی ادواری جایگاه‌های سی‌ان‌جی بر اساس دستورالعمل و روش‌های اجرایی‌، شامل بازرسی فنی کلیه تجهیزات جایگاه‌های سی‌ان‌جی از جمله بازرسی مجموعه میترینگ، کمپرسور (سامانه فشرده‌سازی)، دیسپنسر (سامانه توزیع‌کننده)، تابلوهای برق، حریم‌های ایمنی و مخازن ذخیره گاز طبیعی فشرده مطابق با استانداردهای موجود، با نظارت اداره استاندارد به صورت سالانه انجام می‌شود

مدیر منطقه ازنجان  اظهار داشت: با توجه به افزایش خودروهای دوگانه‌سوز و نیاز به توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی در این استان، تعداد 40 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی مشغول ارائه خدمات به شهروندان بوده که از این تعداد، 16 باب تک منظوره و 24باب دومنظوره هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بازگشایی مدارس، روزانه بطور میانگین 500 هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در زنجان  مصرف می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز