سامانه خرید و فروش آرد در استان یکپارچه می شود

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۸:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۹۵۴۷
سامانه خرید و فروش آرد در استان یکپارچه می شود
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان از یکپارچه شدن سامانه خرید و فروش آرد واحدهای نانوایی از اواخر آذرماه سال جاری در استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ولی اله زمانی اظهار داشت ، در حال حاضر فعالان زنجیره آرد و نان از طریق ۲ سامانه اینترنتی خرید آرد شامل سامانه فروش آرد یارانه ای و سامانه فروش آرد سایر مصارف برای خرید آرد مورد نیاز خود اقدام می نمایند که در راستای صرفه جویی در هزینه ها و نیز افزایش سرعت در فرآیند خرید و ارائه خدمت به نانوایان عزیز ، شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام به تجمیع و یکپارچه سازی سامانه خرید و فروش آرد در سراسر کشور نموده است .
- ایشان تصریح نمود ، سامانه یکپارچه خرید و فروش آرد از ماههای گذشته به صورت آزمایشی طی چند مرحله و در برخی از استانهای کشور انجام و بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده مقرر است فروش آرد از اواخر آذر ماه در سطح کشور و استان از طریق سامانه جدید انجام گردد .
زمانی هدف از اجرای یکپارچه سازی سامانه آرد را نظارت و کنترل شفاف تر ، رفع عیوب و نقاط ضعف سامانه های قبلی اعلام تا به حول و قوه الهی از بروز مشکلات احتمالی در این زنجیره جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز