استاندار: فرمانداران ۲ شهرستان زنجان به وضعیت کرونایی توجه جدی داشته باشند

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۹:۴۴
کد خبر: ۱۲۷۱۲۴۴
استاندار: فرمانداران ۲ شهرستان زنجان به وضعیت کرونایی توجه جدی داشته باشند
استاندار زنجان با تاکید بر لزوم هوشیاری مسوولان استانی در برابر کرونا گفت: فرمانداران طارم و خرمدره به وضعیت کرونایی این شهرستانها توجه جدی داشته باشند و با دریافت دقیق آمار به موضوع حساس باشند تا وضعیت کنترل شده و شرایط بیماری در این مناطق بدتر نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری ویروس کرونا با اشاره به وضعیت شیوع نگران کننده کرونا در شهرستان‌های طارم و خرمدره افزود: فرمانداران این شهرستان‌ها تدابیر لازم را در جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس اتخاذ کنند.

وی بااشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در شهرستان طارم اضافه کرد:  متاسفانه در رعایت پروتکل های بهداشتی، جامعه به سمت عادی انگاری پیش می‌رود و این مهم باید همچنان مورد توجه باشد.

 استاندار زنجان با اشاره به آمار بیماران کرونایی و آمار دانش آموزان مبتلا به  ویروس کرونا، نیز اظهار داشت: در این خصوص نسبت به صحت آمارهای ارائه شده در خصوص بیماری کرونا به مردم دقت شود.

استاندار زنجان  گفت: نباید با ارائه آمار نادرست شهروندان را ترساند و بلکه در این خصوص باید نهایت دقت را به کار برد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با بهتر شدن اوضاع، کرونا از اولویت اصلی کشور خارج می‌شود خاطرنشان کرد: از تمامی دستگاه های متولی امر بهیاران، پزشکان، پرستاران، سپاه، بسیج در امر کنترل کرونا تشکر و قدردانی می شود.

به گفته افشارچی، با خروج کرونا از اولویت اصلی کشور می‌توان برای معیشت مردم بیش از پیش برنامه ریزی انجام داد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز