استاندار زنجان: سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی به ارتقای بهداشت و درمان توجه کند

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۲۷۶۶۲۵
استاندار زنجان: سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی به ارتقای بهداشت و درمان توجه کند
استاندار زنجان با اشاره به اینکه به عنوان زنجانی اغلب اتفاقات بهداشت و درمان استان را ناظر بوده ام، گفت: سیستم بهداشت و درمان استان زنجان نیاز به بازنگری و ارتقا دارد و شاخصهای مدنظر نیز در این حوزه اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با بیان اینکه زحمات رییس قبلی در مدت فعالیت خود در جهت ارتقای بهداشت و درمان استان به ویژه دوران شیوع کرونا به یقین قابل حساب در درگاه خداوند است افزود: سرپرست جدید دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان مسوولیت سنگین بهداشت و درمان استان را بر عهده گرفته اند.

وی با بیان اینکه به این مهم باید توجه داشت فردی که در راس سکانداری بهداشت و درمان استان قرار می گیرد باید به این حوزه توجه جدی داشته باشد، اضافه کرد: از رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان میخواهیم که یک هدف گذاری و ارزیابی ترجیحا کمی در حوزه بهداشت و درمان استان داشته باشند.

 افشاری گفت: رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان باید یک هدف گذاری کمی در تمامی حوزه ها داشته باشد و موارد را رصد کند تا خدمات به نحو مطلوبی به مردم و بیماران ارائه شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید  فراموش کرد بهداشت و درمان از جمله دستگاههای مهمی است که با عموم مراجعه کنندگان ارتباط مستقیم برقرار می کنند، ادامه داد: این موضوع وظیفه متولیان امر را چند برابر می کند و اغلب کسانی که به این بخش مراجعه می کنند، مستاصل هستند.

وی با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان در حوزه بهداشت و درمان دردی با خود به همراه دارند، بنابراین نباید به واسطه آن درد به واسطه کوتاهی در رسیدگی، درد دیگری اضافه کرد گفت: بنابراین هر چقدر خدمت رسانی و سرویس‌دهی در این حوزه خوب باشد، به همان میزان در مسیر توسعه و حرکت مثبت گام خواهیم برداشت.

افشارچی افزود: مجموعه‌ بهداشت و درمان، بزرگ‌ترین مجموعه‌ بخش دولتی است که سعه‌صدر در این حوزه اهمیت زیادی دارد چرا که این مهم نیاز مبرم همه افراد به خصوص کادر بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی از رفتن حیدری‌ها و آمدن نعمتی‌ها و بالعکس در نظام جمهوری اسلامی آسیب دیده‌ایم خاطر نشان کرد: خواهشمندم حداقل در این استان به این موضوع توجه شود و شاخصی مد نظر باشد، بطوریکه هنگام کار، فعالیت، به ویژه تصمیم گیری ها و جابجایی ها در حق کسی ظلم نشود.

افشارچی ابرای امیدواری کرد که با توکل به خداوند متعال، مشاوره و بهره‌گیری از توان مجموعه‌ها با سرعت بیشتری توسعه استان رقم زده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز