منابع بودجه محدود است و باید کلیت کشور را در نظر گرفت

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۲۷۸۲۶۷
منابع بودجه محدود است و باید کلیت کشور را در نظر گرفت
مصطفی طاهری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: دولت پس از دریافت پیشنهادات دستگاه‌ها و نهادهای مختلف بودجه را به مجلس ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید با دولت در زمینه بودجه همراهی کنیم چرا که دولت در بودجه عدالت محوری را در دستر کار خود قرار داده است.

مصطفی طاهری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: دولت پس از دریافت پیشنهادات دستگاه‌ها و نهادهای مختلف بودجه را به مجلس ارائه داده است.

وی بیان کرد: ما می بینیم بعد از ارائه لایحه بودجه به مجلس، برخی از دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف برای رفع مشکلات بودجه‌ای خود در حال رایزنی با نمایندگان مجلس هستند، این خطای بزرگی است. نباید در بودجه بخشی نگری شود و رئیس جمهور باید از رایزنی دستگاه ها و نهادهای با مجلس جهت افزایش بودجه این دستگاه ها جلوگیری کند چرا که منابع بودجه محدود است و باید کلیت کشور را در نظر گرفت.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدالت محوری امسال در بودجه آمده است، این در حالی است که سال گذشته ما به دولت روحانی گفتیم همه حقوق بگیران نباید به یک اندازه افزایش حقوق داشته باشند اما دولت با این موضوع مخالفت کرد. خوشبختانه دولت رئیسی عدالت را در دستور کار قرار داده و طبق بودجه پیشنهاد شده دولت، میزان افزایش حقوق کارکنان بین ۵ تا ۲۹ درصد متغییر و پلکانی است.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید با دولت دراین عدالت محوری که در بودجه آمده است، همراهی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز