کارگاه های آموزشی بسته تحولی کلاس گویا برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۷:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۸۸۰۳
کارگاه های آموزشی بسته تحولی کلاس گویا برگزار شد
مجموعه کارگاه های بسته تحولی کلاس گویا در قالب آموزش های تخصصی مرتبط با مهارت های گوش دادن، سخن گفتن و خرده مهارت های خواندن و نوشتن در تلفیق با مهارت های زندگی اجتماعی، ادب و جرات ورزی، با حضور مربیان مراکز پیش دبستانی 6 منطقه آموزشی ابهر، ایجرود، خرمدره، سجاسرود، ناحیه دو و ناحیه یک برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مجموعه کارگاه های بسته تحولی کلاس گویا با حضور مربیان مراکز پیش دبستانی 6 منطقه آموزشی ابهر، ایجرود، خرمدره، سجاسرود، ناحیه دو و ناحیه یک برگزار گردید.

 مجموعه کارگاه های بسته تحولی کلاس گویا در قالب آموزش های تخصصی مرتبط با مهارت های گوش دادن، سخن گفتن و خرده مهارت های خواندن و نوشتن در تلفیق با مهارت های زندگی اجتماعی، ادب و جرات ورزی، با حضور مربیان مراکز پیش دبستانی 6 منطقه آموزشی ابهر، ایجرود، خرمدره، سجاسرود، ناحیه دو و ناحیه یک برگزار گردید.

این مرحله از آموزش های بسته تحولی گویا که به صورت قطبی از 24 آذر تا 2 دی ماه سال جاری ادامه داشت، با همکاری و میزبانی شایسته آموزشگاه های شهید بیگلی و توفیق ناحیه یک زنجان،  کاشانی شهرستان ابهر و منطقه سجاسرود همراه بود.

گفتنی است بیش از 75 کلاس و مربی دوره پیش دبستانی استان در سال تحصیلی 1401-1400 ارائه دهنده خدمات آموزشی ویژه « کلاس گویا » به 2000 نفر نوآموز 5و6 ساله استان زنجان تا پایان خرداد 1401 می باشند. انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز