سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر معرفی شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۲۸۰۷۳۹
سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر معرفی شد
حجت السلام و المسلمین مراد پور امام جمعه شهر ابهر ؛ طی سخنانی از همه جریان های سیاسی منطقه خواست برای پیشرفت و توسعه شهرستان ابهر با فرماندار جدید این شهرستان همکاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر با حضوراستاندار زنجان و مسئولین و اقشار مختلف مردم و اصحاب رسانه ظهر روز ۸دی ماه در سالن ۹دی شهر ابهر برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت السلام و المسلمین مراد پور امام جمعه شهر ابهر ؛ طی سخنانی از همه جریان های سیاسی منطقه خواست برای پیشرفت و توسعه شهرستان ابهر با فرماندار جدید این شهرستان همکاری نمایند.

امام جمعه شهر ابهر با اشاره به اینکه در کشور کار زیاد است و باید به صورت انقلابی و جهادی برای مردم وحل مشکلات آنان تلاش نمود و انتظار داریم فرماندار شهرستان بدون توجه به مسائل حاشیه ای فقط، در راستای رضایت مندی مردم تلاش مضاعف نمایند؛ وی یک توصیه هم به اهالی اهل قلم نمود و گفت عزیزان قلم بدست برای امید و نشاط در منطقه قلم فرسایی نمایند.

محسن افشارچی در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان ابهر با بیان اینکه این شهرستان در توسعه استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: ابهر در بسیاری از شاخص‌های توسعه از متوسط استان بالا است.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت فعلی، پذیرش مسئولیت سخت است و کسی که مسئولیت می‌پذیرد ایثار می‌کند، ادامه داد: کسی که مسئولیت قبول می‌کند اگر با نیت خدایی برای حل مشکلات مردم تلاش کند، حسنات خود را نزد خداوند متعال افزایش می‌دهد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در دوره کنونی اتفاقی که در مملکت می‌افتد نسبت به گذشته متفاوت است، به طوری که نگاه به حرکت اقتصادی تغییر یافته و شاخص‌ها و هدف‌گذاری‌های کلان به صورت استانی تعریف می‌شود، گفت: بر همین اساس هدف‌گذاری ۸.۷ دهم درصد رشد برای استان تعیین شده که همه ما موظف هستیم برای رسیدن به این هدف تلاش کرده و استان را در نقطه‌ای متفاوت‌تر قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه برای تحقق این هدف برش‌های شهرستانی نیز تعریف شده است، ادامه داد: در همین راستا فرمانداران باید با برنامه‌ریزی و از روی برش تعیین شده حرکت کنند.

افشارچی با یادآوری اینکه یکی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد، این است که ما گاهی حکمرانی را اشتباه گرفته و جای هدف را با ابزار عوض می‌کنیم، یادآور شد: این امر در حالی است که هدف ما باید حل مشکلات مردم باشد که تحقق این موضوع نیز در گرو متفاوت بودن تولید و توزیع ثروت نسبت به گذشته است.

در ادامه این مراسم، سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر نیز با بیان اینکه وظیفه ما در برهه فعلی این است که در بین مردم باشیم، زیرا در شرایط موجود پشت میزنشینی معنی ندارد، گفت: برای حل مشکلات مردم باید تلاش جهادی داشت.

احمد ذوالقدر با یادآوری اینکه درب فرمانداری شهرستان ابهر به روی همه مردم باز است، تاکید کرد: یکی از اولویت‌های کاری در ابهر، مبارزه با فساد خواهد بود، زیرا اگر در مقابل فساد حساس باشیم، بسیاری از مشکلات کشور نیز حل خواهد شد.

//انتهای پیام //

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز