فرمانده انتظامی استان زنجان: ما برای امنیت کشور جان خود را فدا می‌کنیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۴:۵۲
کد خبر: ۱۲۸۱۵۳۱
فرمانده انتظامی استان زنجان: ما برای امنیت کشور جان خود را فدا می‌کنیم
سردار رحیم جهانبخش قبل از ظهر یکشنبه: در آئین تشییع و خاکسپاری استوار یکم عرفان بیات، از ماموران انتظامی استان که صبح روز شنبه در درگیری با قاچاقچیان در شهرستان ماهنشان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گفت: سرنخ هایی از عوامل شهادت استوار یکم عرفان بیات، به دست آمده است و به زودی خبر شناسایی و دستگیری عوامل شهادت وی به اطلاع وی خواهد رسید. این هشدار را به مخلان نظم و آرامش می‌دهیم که اجازه هیچ‌گونه میدان‌داری به این افراد داده نخواهد شد و ما برای امنیت کشور جان خود را فدا می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سرنخ هایی از عوامل شهادت استوار یکم عرفان بیات، به دست آمده است و به زودی شناسایی و دستگیر خواهند شد. 

سردار رحیم جهانبخش قبل از ظهر یکشنبه در آئین تشییع و خاکسپاری استوار یکم عرفان بیات، از ماموران انتظامی استان که صبح روز شنبه در درگیری با قاچاقچیان در شهرستان ماهنشان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گفت: سرنخ هایی از عوامل شهادت استوار یکم عرفان بیات، به دست آمده است و به زودی خبر شناسایی و دستگیری عوامل شهادت وی به اطلاع وی خواهد رسید. این هشدار را به مخلان نظم و آرامش می‌دهیم که اجازه هیچ‌گونه میدان‌داری به این افراد داده نخواهد شد و ما برای امنیت کشور جان خود را فدا می‌کنیم.

جهانبخش با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره برای حفظ امنیت کشور در صحنه بوده و با مخلان امنیت جامعه به شدت برخورد می کند، گفت: مدافعان امنیت، شبانه‌روز در عرصه تامین امنیت کشور در تلاش هستند.

 انتهای پیام

 

نظر شما