یک میلیاردتومان برای کارهای تحقیقاتی در زنجان اختصاص یافت

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۲۴۱۶
یک میلیاردتومان برای کارهای تحقیقاتی در زنجان اختصاص یافت
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان ابراز داشت: یک میلیارد تومان اعتبار برای کارهای تحقیقاتی در زنجان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مرتضی شهامی در جلسه ستاد کارگروه آپ‌فن استان در محل استانداری زنجان، گفت: یک درصد از اعتبارات استانی برای تحقیقات در راستای حل مشکلات استان باید هزینه شود.

وی با بیان اینکه به کمک دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۴۶ نفر از کارکنان دستگاه‌های مختلف دوره‌های آموزشی روش تحقیق و نیاز سنجی پژوهشی را طی کردند، اظهار کرد: این تعداد در دستگاه‌های خود نیاز سنجی تحقیقاتی آن دستگاه را انجام دهند.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه ۱۳ اولویت در این کارگروه مشخص شده است، گفت: در فراخوان اولیه این کارگروه ۴۷ پروژه ارائه شد و از بین ۴۷ پروژه ۱۰ پروژه تحقیقاتی انتخاب شد و سقف این پروژه‌ها دو سال در نظر گرفته شده است.

شهامی به اعتبارات کارهای پژوهشی استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: برای کارهای تحقیقاتی یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی به تامین ۶۶۱ میلیون تومان از اعتبارات تحقیقاتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۴۶۸ میلیون از این اعتبارات در سال ۱۴۰۱ تامین می‌شود و استفاده این تحقیقات در دستگاه‌ها باید مشخص شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان افزود: در کارهای تحقیقاتی برای دستگاه‌های دولتی باید مسیر را مشخص کنیم.

//انتهای پیام//

 

نظر شما