استاندار زنجان: موضوع بهره وری باید در دستور کار مدیران استان قرار گیرد

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۲۵۸۹
استاندار زنجان: موضوع بهره وری باید در دستور کار مدیران استان قرار گیرد
استاندار زنجان با اشاره به اینکه موضوع بهره وری صرفا یک موضوع دستگاهی نیست و باید به نتایج موثری منجر شود، گفت: اینکه دستگاه‌ها چگونه کارکردها و فرایندهای کاری خود را با استفاده از بهره وری بهبود دهند، بسیار حایز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  محسن افشارچی در جلسه شورای راهبری و توسعه مدیریت استان، اظهار داشت: وقتی صحبت از بهره وری می شود، همه به سراغ احصاء فرایندها می روند درحالیکه اولویت ما، ارتقاء بهره وری در کارکرد دستگاهها در حوزه های مختلف است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: پایش کمی بهره وری اهمیت بالایی دارد و اقدامات انجام شده در حوزه بهره وری باید بصورت کمی مورد ارزیابی قرار گیرد.

استاندار زنجان اصلی ترین دغدغه استان برای سال آینده را کار در حوزه کشاورزی دانست و گفت: ارتقاء بهره وری تا یکماه آینده باید در حوزه کشاورزی بصورت پایلوت اجرا و سپس به بقیه دستگاههای اجرایی منعکس شود.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه نباید در حوزه بهره وری درگیر تفاسیر و تعاریف متعدد شد، تاکید کرد: باید به نتایج و شاخص های عملی نظیر؛ اجرای اتوماسیون اداری در بستر نرم افزار و استفاده از تکنولوژی در سیستم اداری و ... تمرکز کرد و چند شاخص و کارکرد مشخص را به دستگاه ها ابلاغ نمود.

افشارچی ادامه داد: در اجرای بهره وری باید توجه داشت که چگونه می توان فرایند کاری را با استفاده از تکنولوژی بهتر نمود و دستگاه های اجرایی چگونه می توانند کارکرد موظفی خود را در راستای ارتقاء بهره وری پیش ببرند.

گفتنی است؛ از مجموع 8.7 درصد رشد پیش بینی شده برای استان زنجان، 3.5 درصد مربوط به ارتقاء حوزه بهره وری است.

در این جلسه مقرر گردید نخستین کمیته بهره وری استان در اسرع وقت شکل گیرد و وظایف و کارکردهای دستگاه های اجرایی در حوزه بهره وری به آنان ابلاغ شود.

//انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز