مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل گزینش برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۳۴۷۴
مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل گزینش برگزار شد
مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل گزینش با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، مدیر هسته گزینش استان و مصاحبه کنندگان و گزینش گران نواحی و مناطق استان در سالن تجلی اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک سالروز تشکیل هسته گزینش، اظهار داشت: همکاران گزینش، نیروهای دلسوز و فداکاری هستند که جا دارد از زحمات تمامی شما نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

وی با اشاره اهمیت بحث مصاحبه در امر گزینش، افزود: اولین برخورد ما با مخاطبین در فرایند مصاحبه انجام می شود لذا مصاحبه بسیار مهم بوده که بایستی بر پایه اخلاق و با حساسیت بالا انجام شود و جهت گیری سیاسی نداشته باشیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان بیان داشت:  در گزینش مشاوران و مربیان پرورشی بایستی حساسیت بیشتری به خرج داد چرا که مربیان پرورشی اثرگزاری بیشتری روی تربیت دانش آموزان دارند.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش در یک سال گذشته بیان کرد: اهدای پنج هزار تبلت دانش آموزی، کسب دو رتبه اول کنکور، صعود رتبه کنکور استان به رتبه ۱۴ کشور، کسب رتبه هفتم کشوری در ارزیابی ادارات کل آموزش و پرورش استان، کسب ۵ مدال کشوری در المپیاد های علمی و دست یافتن به رتبه برگزیده استان در جشنواره شهید رجایی از مهمترین موفقیت هاست که مرهون تلاش تمامی همکاران دانش آموزان و اولیا است.

سید سالار موسوی مدیر هسته گزینش استان ضمن تبریک سالروز تشکیل هسته گزینش ، گفت: امروز با هدف قدردانی از زحمات شما همکاران جمع شده ایم. از تلاش و خدمت صادقانه تمامی شما بزرگواران نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

موسوی افزود: بررسی و تبیین دیدگاه های حضرت امام (ره) نسبت به نیروی انسانی و گزینش، نشان از اهمیت و جایگاه امر گزینش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اعتبار و منزلتی که رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای آن قائل بودند بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطر نشان کرد: تلاش ما این هست که نیروهای توانمند و شایسته از هر نظر جذب سیستم آموزشی شوند وبرای این منظور تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

موسوی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد  در خصوص فعالیت های صورت گرفته در هسته گزینش استان پرداخت.

گفتنی است در این جلسه هر یک از گزینشگران نواحی و مناطق استان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و همچنین از همکاران فعال در این حوزه تقدیر صورت گرفت.

//انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز