مراسم تجلیل از مدیران بازنشسته آموزش ابتدایی برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۸۴۳۷۵
مراسم تجلیل از مدیران بازنشسته آموزش ابتدایی برگزار شد
مراسم تجلیل از زحمات سی ساله مدیران بازنشسته آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک در سالن اجتماعات دبیرستان امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بازنشستگان بیشترین اندوخته و تجربیات را دارا هستند و از این رو باید یار و یاور آموزش و پرورش باشند و  ما هر چه یاد گرفته ایم از این بزرگان بوده است.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود از کلیه عوامل و بانیان برگزاری این مراسم باشکوه قدردانی نمود و افزود: در این گونه مراسمات تجلیل  باید به یک روال و رویه در سطح آموزش و پرورش تبدیل شود زیرا معلمان و مدیران بهترین سالهای عمر خویش را صرف تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی نموده و شایسته بهترین تجلیل ها وتقدیرها می باشند.

 مدیر کل آموزش وپرورش استان در ادامه با اشاره به اینکه بازنشستگان دارای تجربیات گرانبهایی می باشند افزود: شما آبرو و افتخار آموزش و پرورش هستید و این تجارب باید به نسل جدید مدیران انتقال یابد.

 مظفری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: معلمان مرجع فکری جامعه و یکی از منابع مورد وثوق و احترام  آحاد جامعه می باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مهمترین نیاز مدارس ما امروزه ایجاد محیطی آرام و امن توام با احترام می باشد. مدیران مدارس باید با ایجاد روابط انسانی مبتنی بر احترام متقابل، برنامه‌های آموزش و پرورش را راهبری نموده و جو صمیمی در سطح مدرسه ایجاد نمایند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود : مدارس باید حس اعتماد و اطمینان را به اولیا دانش آموزان تسری و منتقل نمایند و به آنان اطمینان دهند که سلامت دانش آموزان اولویت مهم آموزش  و پرورش می باشد.

مظفری در ادامه سخنان خود با اشاره به موفقیت های کسب شده در طی 14 ماه گذشته گفت: با توجه به ارزیابی عملکرد صورت گرفته  از طریق اداره ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش ، رتبه اداره کل آموزش و پرورش استان به رتبه 7 ارتقا یافته است . با همراهی و تلاش مدیران ، والدین  ، دانش آموزان و زحمات معلمان و کلیه همکاران ، آموزش و پرورش استان در تمامی زمینه ها به رشد قابل توجهی رسیده است. دو رتبه تک رقمی در سطح ملی بدست آورده ایم و رتبه کنکور استان از ۲۶ به رتبه  ۱۴ ارتقا پیدا کرده است  ، دو مدال طلا ، دو نقره و یک برنز در المپیاد دانش آموزی کسب نموده ایم . در حوزه توسعه متوازن جزو ۸ استان برتر هستیم  و جز دستگاههای برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی بوده ایم  .

مظفری در پایان بزرگترین و مهمترین ویژگی در اداره کل آموزش و پرورش استان را داشتن آرامش و احترام متقابل بین همکاران دانست و از همه مدیران ومعلمان و دبیران خواست این ویژگی حسنه که سفارش پیامبر اکرم ( ص ) می باشد را سرلوحه کار و زندگی خویش قرار دهند .

الیاس بیگدلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک  در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیر کل و هیئت همراه که علیرغم برنامه فشرده کاری و مشغله فراوان، به احترام بازنشستگان در این برنامه حضور داشتند، از حضور گرم آنان در بین مدیران و بازنشستگان آموزش ابتدایی ناحیه تقدیر و تشکر نمود .

بیگدلی در ادامه از تلاشهای معاونت آموزش ابتدایی ، کارشناسان مقطع و همچنین کارشناسان واحدهای مختلف اداره که در برگزاری این مراسم باشکوه، یاری رسان اداره آموزش و پرورش ناحیه بودند تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود : امروز ما در محضر عزیزانی هستیم که مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت هستند .  ما مدیون تلاش و از خودگذشتگی شما بازنشستگان عزیز هستیم. بازنشستگان عزیز، عمر با ارزش خود را صرف سوختن و ساختن،  صرف تعلیم و تربیت و رشد انسان ها و انسانیت کردند و از این بابت از آنان قدردانی می کنیم .

بیگدلی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امروز در مقابل کسانی که پیامبرگونه زیستند و پیامبر گونه فعالیت کردند و عمر با ارزش خود را در راه رشد و تربیت انسان ها صرف نمودند سر تعظیم فرود می‌آوریم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره  به فرمایش حضرت محمد سلام الله علیها که  " برکت و خیر ماندگار همراه بزرگان است "  افزود:  بازنشستگان ذخیره های علمی ، فرهنگی و تجربی آموزش و پرورش هستند .

الیاس بیگدلی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بازنشستگان درطول  ۳۰ سال خدمت خویش ، نور ،  امید ،  دانایی ، راستی ، مهر و محبت را به زندگی افراد هدیه داده اند و این همان تاباندن نور به  به دل ها و ذهن های انسان‌هاست .

لازم بذکر است در این مراسم از 18 نفر از مدیران بازنشسته دو سال اخیر مدارس دولتی و غیردولتی و اختلالات آموزش و پرورش ناحیه یک تجلیل به عمل آمد.

//انتهای پیام//

 

نظر شما