نقش مهم شوراهای معتمد پلیس و دهیاران در ارتقاء امنیت اجتماعی

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۷۶۶۴
نقش مهم شوراهای معتمد پلیس و دهیاران در ارتقاء امنیت اجتماعی
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه نقش شوراهای معتمد و دهیاران در ارتقاء امنیت اجتماعی مهم است ، گفت : دهیاران از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ غلامرضا امیدی در جمع دهیاران و شورای معتمد پلیس شهرستان ابهر با اشاره به نقش مردم در ارتقاء امنیت بیان داشت : دهیاران از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند که با مشارکت و همدلی آنان می توان گام های مستحکمی در تامین امنیت و آرامش جامعه برداشت.

وی با اشاره به اهمیت اعتمادسازی و مشارکت عمومی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه گفت:مشارکت مردم در ارتقاء امنیت اجتماعی نقش انکار نشدنی دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به نقش اثرگذار تعامل دهیاران و شوراها در اجرای ماموریت های پلیس تصریح کرد: گفت: دهیاران و شوراها به عنوان معتمدان پلیس، سهم به سزایی در ایجاد امنیت اجتماعی دارند و پلیس از ظرفیت های همکاری این افراد بهره گیری می کند.

امیدی، تصریح کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان مدیران اجرایی روستا و منتخبان و معتمدان مردم می‌توانند با توسعه آموزش های لازم نقش خود را در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی و سالم سازی فضای جامعه به نحو مطلوب ایفا کنند.

وی بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش پلیس و دهیاران روستاها در جهت پیشبرد رسالت و اهداف مشترک در راستای رسیدگی به حقوق فردی و اجتماعی و تحقق عدالت تاکید کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان همچنین اظهار داشت: تعامل منظم و مستمر پلیس و دهیاران زمینه ساز ارتقاء امنیت اجتماعی است و نقش دهیاران در روستاها برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با انجام اقدامات فرهنگی موثر و سازنده است.

//انتهای پیام//

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز