استاندار زنجان از مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات هلال احمر استان بازدید کرد

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۸۸۴۲۸
استاندار زنجان از مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات هلال احمر استان بازدید کرد
نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان در 14 پایگاه‌ و هشت پست امداد و نجات در حال آماده باش کامل قرار دارند و در زمان حاضر تیم های عملیاتی مجهز به تجهیزات زمستانی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان زنجان شبانه روزی حضور دارند که در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در پی بارش سنگین برف، ضمن بازدید سرزده از مجتمع امدادی هلال احمر و بررسی اقدامات تیم های امداد رسانی این جمعیت، در جریان میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی به هموطنان در جاده های استان قرار گرفت.

وی در این بازدید از خدمات و تلاش های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران هلال احمر در امدادرسانی به در راه ماندگان و حادثه دیدگان قدردانی کرد.

گفتنی است؛ نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان در 14 پایگاه‌ و هشت پست امداد و نجات در حال آماده باش کامل قرار دارند و در زمان حاضر تیم های عملیاتی مجهز به تجهیزات زمستانی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان زنجان شبانه روزی حضور دارند که در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می دهند.

همچنین برای  اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده های استان زنجان در مساجد و مکان های از قبل پیش بینی شده با هماهنگی مدیریت بحران و فرمانداران استان انجام شده و روزانه 55 نفر پرسنل هلال احمر و 120 امدادگر و نجاتگر در پایگاه های و پست های امداد و نجات شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث هستند.

استاندار زنجان همچنین از شب گذشته تاکنون با شدت گرفتن کولاک و بارش برف در این استان، چندین بازدید از مرکز پایش تصویری و کنترل راههای مواصلاتی (جاده ای) استان، راهدارخانه مرکزی زنجان و مرکز مدیریت خدمات شهری شهرداری زنجان داشت تا از نزدیک در جریان خدمت رسانی به هموطنان و مردم استان در ایام بارش برف سنگین قرار گیرد.//انتهای پیام//

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز