بستری‌های کرونا در مراکز درمانی زنجان ۳ برابر افزایش یافته است

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۹۶۶۳۷
بستری‌های کرونا در مراکز درمانی زنجان ۳ برابر افزایش یافته است
حسن بختیاری رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان را بسیار ضعیف اعلام کرد و گفت: ویروس کرونا و امیکرون در استان رو به افزایش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرپرست علوم پزشکی زنجان گفت: بستری‌های کرونا و امیکرون در مراکز درمانی استان بیش از سه برابر افزایش یافته است.

حسن بختیاری رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان را بسیار ضعیف اعلام کرد و گفت: ویروس کرونا و امیکرون در استان رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه شهرستان ابهر قرمز است، اظهار داشت: شهرستانهای زنجان، خرمدره و خدابنده در وضعیت نارنجی قرار دارد و بقیه شهرستانها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان از افزایش سرپایی کرونا و امیکرون در استان خبر داد و گفت: بستری‌ها هم در مراکز درمانی استان بیش از سه برابر شده است.

بختیاری با بیان اینکه بیماران بستری در بخش ویژه هم بیش از چند برابر شده است، ابراز داشت: موارد فوتی ناشی از کرونا و امیکرون در استان افزایش نیافته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بی توجهی مردم در استان زنجان باعث شده تا کرونا همچنان تاخت و تاز کند، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته و مردم ماسک نمی‌زنند و در تجمعات بهداشت و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: تنها راه رهایی از این ویروس منحوس زدن ماسک و دوری از دور همی ها است که در این استان رعایت نمی‌شود و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم در استان نگران کننده و مردم بدانند کرونا تمام نشده و باید زدن ماسک را مد نظر قرار دهند.

   //انتهای پیام //

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز