استاندار زنجان: از تفاوت پرداختی ها در استان رنج می بریم

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۴:۵۶
کد خبر: ۱۳۳۲۳۹۱
استاندار زنجان: از تفاوت پرداختی ها در استان رنج می بریم
استاندار زنجان گفت: سطح پرداخت ها و تفاوت بسیار زیاد آن در دستگاه های اجرایی مختلف، اتفاق خوشایندی نیست و دغدغه این مسائل را برای کارکنان خود داریم که نیازمند پیگیری جدی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت استان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، بر ضرورت نگاه متفاوت به توسعه دولت الکترونیک در استان تاکید کرد و افزود: بی شک با استفاده از تکنولوژی، میزان بهره وری و کارآمدی دستگاه های اجرایی ارتقاء خواهد یافت.

وی با اشاره به تفاوت های بسیار زیاد موجود در میزان پرداختی ها بین کارکنان دولت در دستگاه های مختلف اداری و سازمان ها، اظهار داشت: از ارتباط مستقیم افزایش تورم با افزایش پرداخت حقوق و مزایا اطلاع داریم که باید قطع شود ولی تفاوت بسیار زیاد موجود در سطح پرداختی ها در دستگاه های مختلف اجرایی، اتفاق خوشایندی نیست و باید بعنوان مسئله ای مهم در نظر گرفته شود.

مقام عالی اجرایی استان با بیان اینکه در استان زنجان 36 درصد پست ها بلاتصدی است ولی اعتقادی به پُرکردن تمامی پست ها نداریم، خاطرنشان کرد: باید با بازنگری مناسب، چابک سازی در بدنه دولت اتفاق بیافتد.

رتبه بندی معلمان، تبدیل وضعیت ایثارگران واجد شرایط در دستگاه های اجرایی و وجود ترکیب ناهمگونی از رابطه استخدامی کارکنان دولت در بدنه اجرایی از مهمترین مواردی بود که استاندار زنجان به آن ها اشاره نمود و خواستار ساماندهی جدی در این موضوعات شد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان نخستین میزبان سفرهای استانی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور است، اظهار داشت: مسئولیت و جایگاه اداری ایشان بسیار خطیر است و اغلب دستگاه ها مسائلی مرتبط با حوزه مسئولیت سازمان اداری و استخدامی دارند، لذا امیدواریم حضورشان در استان زنجان مایه خیر و برکت باشد.

در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،به موضوع بهره  وری و تلاش برای افزایش آن اشاره کرد و گفت: شاخص بهره وری در دستگاه های اداری در سرجمع، بالا نیست. 

حجت الاسلام علی خاتمی به ضرورت نظارت بر دستگاههای اداری تاکید کرد و اظهار داشت: برای ارتقای بهره وری یکی از راهکارها نظارت مستمر و همیشگی است.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر کار را به عنوان عبادت نگاه کنیم و به اندازه توانمان هم در انجام امور تلاش کنیم، مقبولیت در نزد پروردگار نیز خواهیم داشت. 

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز