قاطعانه امنیت سرمایه گذاری را در هر نقطه کشور تضمین می کنیم

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۶:۱۶
کد خبر: ۱۳۳۵۲۶۶
قاطعانه امنیت سرمایه گذاری را در هر نقطه کشور تضمین می کنیم
پلیس در کنار مردم است و توطئه‌گران بدانند در زمان مقرر به حسابشان رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سردار سرتیپ پایدار حسین اشتری قبل از ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان زنجان، به تهدیدات امنیت کشور اشاره کرد و گفت: ما تهدید سخت و نرم می‌شویم که تهدید سخت با هوشیاری خنثی شده و با آن مقابله می‌شود ولی باید مراقب تهدیدات امنیتی و فرهنگی و اقتصادی بوده و هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه نباید فاصله‌ای بین ما و مردم ایجاد شود، اظهار داشت: پلیس در کنار مردم است و توطئه‌گران بدانند در زمان مقرر به حسابشان رسیدگی می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح مقتدرانه در کنار مردم ایستاده و جان خود را برای حفظ ارزش‌ها در طبق اخلاص گذاشته است، گفت: نیروهای مسلح یک قدم از مسیر دور نخواهند شد.

وی افزود: انتخاب فرماندهان روند خاصی دارد، در استان زنجان نیز فرمانده قبلی عملکرد مطلوبی داشته و تلاش وی ارزنده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فرمانده جدید نیز شایستگی حضور در این سمت را دارد و آشنا به ماموریت انتظامی است، ابراز کرد: جرایم در حال پیچیده‌تر شدن است که باید تلاش کنیم منطبق با آن گام برداریم.

اشتری تصریح کرد: امروز برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی راهی نداریم جز اینکه به خدا و ائمه توسل کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمت است که باید قدر بدانیم، افزود: به برکت خون شهدا و هوشیاری رزمندگان امنیت مثال‌زدنی و با ثبات در کشور وجود دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز پلیس در سراسر کشور برای ارتقا امنیت نیروها مشغول انجام وظیفه است، افزود: تعداد شهدای نیروی انتظامی در سال جدید موید این تلاش است.

اشتری به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تحقق شعار سال در سایه امنیت محقق می‌شود، به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا در هر نقطه کشور، امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین کنیم.

وی تاکید کرد: در سایه امنیت، رشد و پیشرفت محقق می‌شود که از ستون‌های اصلی آن نیز نیروی انتظامی است.انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز