تمامی نهادهای مرتبط همگام با آموزش و پرورش باید در تربیت نوجوانان سهیم باشند

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۴۱۱۲۸
تمامی نهادهای مرتبط همگام با آموزش و پرورش باید در تربیت نوجوانان سهیم باشند
مدیر کل آموزش و پرورش استان در یازدهمین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم ، استان زنجان گفت : ما در آموزش و پرورش وظیفه داریم تا در کنار سایر دستگاه ها و نهاد ها و بستر و محیط سالم برای رشد و تعالی دانش آموزان را فراهم نماییم .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی اسماعیلی با اشاره با بیان اینکه فطرت انسان همواره به دنبال کمال جویی است گفت :  ما در آموزش و پرورش وظیفه داریم تا در کنار سایر دستگاه ها و نهاد ها و بستر و محیط سالم برای رشد و تعالی دانش آموزان را فراهم نماییم .

 اسماعیلی در ادامه تصریح کرد : باید برنامه ریزی های دقیق در راستای ایجاد طرح های آگاه سازی دانش آموزان و خانواده ها به منظور قرار گرفتن نوجوانان در مسیر صحیح و درست زندگی صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی نهادهای مرتبط همگام با آموزش و پرورش باید در تربیت نوجوانان سهیم باشند، افزود : در این بین نهاد خانواده از اهمیت بسزایی برخوردار است که یقیناً با حمایت هایی که از این ناحیه صورت می گیرد  نوجوانان و جوانان ما به آینده زیبایی که متصور هستیم، دست خواهند یافت .

اسماعیلی ضمن تاکید بر عدم فروش کالاهای ممنوعه به نوجوانان بیان کرد:  ما در این زمینه مطالبه گری داریم و خواهان راه اندازی یک پویش در این خصوص به ویژه عدم فروش دخانیات به نوجوانان و افراد زیر ۱۸ سال  هستیم .

وی همچنین با اشاره به حضور پدران و پسران و مادران و دختران در سالن های ورزشی ابراز داشت : این اتفاق یک حرکت بسیار خوب در راستای ایجاد نشاط و تحکیم بین اعضای خانواده خواهد بود و در این راستا ۱۰ سالن ورزشی سقف بلند ویژه دانش آموزان دختر نیز شروع به احداث شده است .

معاون معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با بیان اینکه مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی در اردوگاه حضرت امام خمینی (ره) در حال تاسیس است افزود : با ایجاد این قرارگاه می‌توانیم در زمینه آگاه‌سازی دانش‌آموزان و خانواده‌ها و بسیاری از مسائل حوزه پیشگیری، را با کارهای خلاقانه گام های موثری برداریم .

حسین میرزایی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص تحصیل تهذیب و ورزش دانش آموزان گفت  : اگر ما بتوانیم به معنای واقعی کلمه  به این سه امر دست یابیم قطعاً می توانیم ، سلامت مدنظر را در ابعاد مختلف را شاهد باشیم .

وی بیان کرد: طرح یاریگران زندگی و همچنین آزاد سازی فضاهای ورزشی ، از مهمترین اقدامات موثری  است در آموزش و پرورش  به منظور تقویت سبک زندگی سالم در حال اجرا است . 

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز