معافیت خانواده‌های کم مصرف از پرداخت قبوض آب، برق و گاز

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۴۱۱۳۲
معافیت خانواده‌های کم مصرف از پرداخت قبوض آب، برق و گاز
طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف برای خانوارهای کم مصرف اجرا شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  سید مسعود حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان با اشاره به طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد گفت: طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف برای خانوارهای کم مصرف اجرا شد.
وی گفت: معافیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از این نوع خدمات بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف بوده و ابلاغیه آن‌ توسط دولت به دستگاهها و شرکت‌های اجرایی مربوط به این خدمات ارسال‌ شده است.
حسینی ادامه داد: بر اساس این مصوبه مددجویان کمیته امداد می‌توانند با مراجعه به سامانه امداد هوشمند به آدرسsoha.emdad.ir و یا از طریق جستجوی کلمه "امداد هوشمند و کارآمد" در بستر اینترنت وارد این سایت شده و با ثبت‌نام در این سایت کد اشتراک قبوض خود را وارد و از خدمات مذکور بهره مند شوند.
وی افزود: همچنین این خانوارها می‌توانند کدهای اشتراک قبوض آب، برق و گاز را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند تا در سامانه سها ثبت شود.

 انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز