استاندار زنجان : تبلیغات اسلامی زنجان درحوزه فرهنگی و تبلیغی بسیارخوب عمل کرده است

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۲۶۷۴
استاندار زنجان : تبلیغات اسلامی زنجان درحوزه فرهنگی و تبلیغی بسیارخوب عمل کرده است
استاندار زنجان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی در استان زنجان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و همچنین حوزه اطلاع رسانی بسیار خوب عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛   محسن افشارچی  با یادآوری اینکه امروز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، به نظر می‌رسد که وظایف مربوط به تبلیغ و تبیین در جمهوری اسلامی باید به صورت سیستماتیک دنبال شود، گفت: بخشی از وظایف این حرکت سیستماتیک بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و این سازمان باید هر کار و هر تبلیغ بر زمین مانده را بر عهده گرفته و آن را انجام دهد.

وی تجهیز مبلغین به دانش روز را نیاز امروز در این عرصه دانست و تصریح کرد: این دانش‌ها شامل دانش‌های گوناگونی است که بتواند در حوزه‌های مختلف، کارکرد جمهوری اسلامی را به نحو احسن در چند سال گذشته و در سال‌های بعد از انقلاب تبیین کند.

افشارچی با تاکید بر اینکه نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب دارد، افزود: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان تبیغات اسلامی است که این امر باید با جدیت در سرلوحه فعالیت‌های تبلیغی باشد.

استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه مشخصی در حوزه تبیین داشته و بخشی از جهاد تبیین سیستماتیک بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از حسنات جمهوری اسلامی ایران بوده و دستگاهی است که رسماً متولی تبلیغ همه حسنات جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

افشارچی افزود: یک بال بسیار مهم این بخش حوزه هنری است و از دل این حوزه افراد بسیار بزرگی بیرون آمده و تربیت شده‌اند و بخشی است که هنر دینی در آن تبلور پیدا می‌کند و ما بسیار به آن امیدوار هستیم که در دوره جدید بسیار موفق‌تر و پربارتر عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی در استان زنجان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و همچنین حوزه اطلاع رسانی بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم روحانیون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و کل بدنه سازمان تبلیغات اسلامی بیش از پیش به تجهیز خود و دانش‌های مورد نیاز برای تبلیغ اقدام کند. انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز