استاندار زنجان: تمام تلاش دولت کاهش آلام مردم است

۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۵:۱۶
کد خبر: ۱۳۴۳۲۶۲
استاندار زنجان: تمام تلاش دولت کاهش آلام مردم است
استاندار زنجان گفت: مسیری که نظام و دولت اکنون در پیش گرفته، راهبرد متفاوتی است؛ زمانی نفت و پول بود، ولی اکنون در کشور هزاران پروژه نیمه تمام از گذشته مانده است و تمام تلاش دولت این است که تا آنجا که ممکن است، آلام مردم را از اقدامات انجام نشده در گذشته کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی  در شورای اداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه کار ما در این مقطع، ایجاد امید و صبر است، افزود: البته صبر به این معنا نیست که منفعل باشیم، بلکه صبر فعال داریم.

وی ادامه داد: در سخت ترین روزهایی که انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی تجربه می کند، آبروی خود را وسط آورده ایم و برای بهبود شرایط تلاش می کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به موضوع گرانی ها، گفت: هیچ دولتی دوست ندارد در سال اول فعالیت خودش کاری کند که منجر به گرانی شود ولی همه باید بدانیم که این اتفاق و حذف ارز ترجیحی، از سر اضطرار بود.

افشارچی خاطرنشان کرد: این تصمیم برای کنترل و کاهش رشد پایه پولی کشور بود تا در دراز مدت بتوان تورم را مهار کرد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص مساله تورم باید با مردم صحبت و مسائل این حوزه را به درستی تبیین کنیم.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ارزیابی های انجام شده پیرامون وضعیت توسعه در شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: در برخی شهرستان ها مثل خدابنده میزان عدم تخصیص اعتبارات ۸۵ میلیارد تومان بود که این رقم در شهرستانی مثل ابهر ۲۸ میلیارد تومان اعلام شده است.

وی به لزوم توجه به توازن توسعه در شهرستان ها اشاره کرد و اظهار داشت: ما از رشد همه شهرستان های استان خوشحال می شویم و این را به نفع استان می دانیم.

گفتنی است؛ استاندار زنجان امروز در سفر یک روزه خود به شهرستان سلطانیه از چند پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان بازدید کرد.

ارتقای خدمات کلینیک بهداشتی درمانی سلطانیه و استقرار چند پزشک متخصص زنان و داخلی در این کلینیک، ایجاد زمینه لازم برای احداث مرکز سلول درمانی، پیگیری عملیاتی پروژه استخر نیمه کاره سلطانیه و بهسازی و آسفالت شماری از راههای روستایی شهرستان از جمله مصوبات و تصمیمات سفر استاندار زنجان به سلطانیه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز