بیش از ۷۱ هزار تن کالاهای اساسی در سه ماهه اول سال جاری در زنجان توزیع شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۴۷۳۴
بیش از ۷۱ هزار تن کالاهای اساسی در سه ماهه اول سال جاری در زنجان توزیع شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از توزیع بیش از 71 هزار و 625 تن کالاهای اساسی در سه ماهه اول سال جاری در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  ولی اله زمانی، اظهار کرد: بیش از 71 هزار و 625 تن انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج، شکر و آرد در راستای ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار توزیع شده است.

ولی اله زمانی در رابطه با نحوه توزیع کالاهای اساسی، افزود: بیش از 28 هزار تن گندم بین کارخانجات آردسازی و بیش از 27 هزار تن آرد جهت مصارف واحدهای خبازی، آرد خام روستایی، صنف و صنعت توزیع شده است.
وی ادامه داد: بیش از 6 هزار و 345 تن شکر سفید در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت 18 هزار تومان برای هر کیلوگرم در اختیار بخش خانوار و صنف و صنعت در استان زنجان قرار گرفته است.
زمانی خاطرنشان کرد: بیش از 9 هزار و 12 تن برنج از انواع تایلندی، پاکستانی و هندی برای مصرف خانوارها، صنف و صنعت از محل ذخایر استان، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شده است.

وی بیان کرد: برنج تایلندی رده "ب" در بسته‌بندی‌ های 10 ، 40 و 50 کیلویی با قیمت هر کیلوگرم 11 هزار تومان و برنج پاکستانی با قیمت هر کیلوگرم 19 هزارتومان و برنج هندی "1121" با قیمت هر کیلوگرم 17 هزارتومان برای مصرف‌کنندگان در سطح استان زنجان عرضه شده است.

زمانی در رابطه با موجودی انبارهای استان زنجان، گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در حال رایزنی برای افزایش ذخایر استراتژیک استان بوده و میزان موجودی کالاهای اساسی استان در حد قابل قبول است.

وی عنوان کرد: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس هماهنگی ستاد تنظیم بازار به بازار تزریق شود. 

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز