نخستین دوره مسابقات آزاد بین‌المللی شطرنج در زنجان آغاز شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۸:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۵۰۱۶
نخستین دوره مسابقات آزاد بین‌المللی شطرنج در زنجان آغاز شد
وحید خالصی گفت: نخستین دوره مسابقات آزاد بین‌المللی شطرنج جام غواصان دریادل در ۹ دور و به روش سوییسی انجام می گیرد،.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  رئیس هیئت شطرنج استان زنجان گفت: نخستین دوره مسابقات آزاد بین‌المللی شطرنج با عنوان جام غواصان دریادل در زنجان آغاز به کار کرد.

وحید خالصی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات آزاد بین‌المللی شطرنج جام غواصان دریادل در ۹ دور و به روش سوییسی انجام می گیرد، گفت: در این دوره از مسابقات ۲۵۵ شطرنج باز از کشور های آذربایجان، عراق و افغانستان و همچنین شطرنج بازانی از ۲۴ استان ایران شرکت دارند.

وی با بیان اینکه در نخستین دوره مسابقات آزاد بین‌المللی شطرنج ۶۰ شطرنج باز زنجانی شرکت کرده اند،؛ افزود: این مسابقات فرصت مناسبی برای نشان دادن ظرفیت ها و داشته های ورزش شطرنج زنجان است.

رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با بیان اینکه تیم های شطرنج بازان شرکت کننده در این دره از مسابقات از امورز ۷ تیر به مدت دو روز در محل هتل پیام به رقابت خواهند پرداخت، گفت: تاکنون ۶ استان از کشور نسبت به برگزاری مسابقات آزاد بین‌المللی شطرنج اقدام کرده بودند

خالصی با بیان اینکه مسابقات آزاد بین‌المللی شطرنج در تقویم فدراسیون جهانی شطرنج ثبت شده است، افزود: برگزاری نخستین دوره مسابقات آزاد بین‌المللی شطرنج در زنجان می‌تواند نقطه عطفی برای شطرنج استان زنجان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز