۷۸ درصد جایگاه های سی ان جی استان زنجان تاییدیه استاندارد گرفتند

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۸:۴۷
کد خبر: ۱۳۵۸۶۱۶
۷۸ درصد جایگاه های سی ان جی استان زنجان تاییدیه استاندارد 
گرفتند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ، از تاییدیه های مربوط به استاندارد سازی و بازرسی های ادواری جایگاه های سی ان جی در این استان ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛   حمید حبیبی ضمن اشاره به وضعیت استاندارد سازی جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی در سطح استان گفت : 78 درصد جایگاه ها دارای تاییدیه های مربوط به استاندارد سازی و بازرسی های ادواری هستند که این اقدام می تواند در بهبود شرایط ایمنی و جلوگیری از حوادث ناشی از فرسودگی تجهیزات به هنگام دریافت سوخت کمک کند .

حمید حبیبی  بیان کرد : درطول یک ماهه اول سال 1401 ،   43 میلیون و 47  هزار متر مکعب سی ان جی معادل با همین مقدار بنزین مصرف که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ( یازده و نیم )  درصد رشد نشان می دهد.

در پایان حبیبی تعداد جایگاه های عرضه سوخت پاک سی ان جی در سطح استان زنجان را   40 باب ذکر کرد و گفت : استفاده از این سوخت و ترغیب و تشویق خودروهای عمومی برای گاز سوز کردن باید در دستور کار تمامی دستگاه های مربوطه در سطح استان قرا ر بگیرد تا با استفاده از این فرآورده به عنوان جایگزین سوخت بنزین و افزایش آلودگی های زیست محیطی کاست . 

انتهای پیام

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز