تخصیص ۱۰۴۶ تن سهمیه برنج و شکر نذورات محرم و صفر استان زنجان

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۶:۰۱
کد خبر: ۱۳۵۹۱۹۰
تخصیص ۱۰۴۶ تن سهمیه برنج و شکر نذورات محرم و صفر استان زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تخصیص بیش از 1046 تن برنج و شکر برای مصرف شهروندان زنجانی بابت نذورات ماه محرم و صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  ولی اله زمانی، اظهار کرد: بیش از 654 تن برنج از انواع تایلندی و هندی برای مصرف نذورات محرم و صفر از محل ذخایر استان، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع می شود .
زمانی خاطرنشان کرد: انواع کالاهای اساسی شامل برنج تایلندی 327، برنج هندی 327 تن شکر 392 تن در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و در حال توزیع است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با موجودی انبارهای استان زنجان، گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در حال رایزنی برای افزایش ذخایر استراتژیک استان بوده و میزان موجودی کالاهای اساسی استان در حد مطلوب است.

وی عنوان کرد: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس مجوزهای صادره از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران و هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان‌ به جامعه ی هدف تزریق شود.    انتهای پیام

 

 

 

 

نظر شما