استاندار زنجان: پایداری آزادگان در دوران اسارت مصداق معامله با خدا است

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۲:۳۶
کد خبر: ۱۳۶۵۱۹۸
استاندار زنجان: پایداری آزادگان در دوران اسارت مصداق معامله با خدا است
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه پایداری و صبوری آزادگان در دوران اسارت ، دقیقا مصداق معامله با خدا است، گفت: آورده معامله آزادگان با خدا، جایگاه ویژه‌ای دارد که ما همواره بر آن غبطه می خوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  دکتر محسن افشارچی در آیین دیدار و تجلیل از آزادگان، با بیان اینکه رشادت‌های بسیار ارزشمند و مقدس آزادگان، با هیچ‌چیز قابل قیاس و جبران نیست، افزود: حساب و کتاب آزادگی، چیز کمی نیست که بتوان حق آن را ادا کرد و امیدواریم خداوند از خزانه بخشش خود، رشادت‌های آزادگان را محاسبه و ارج نهد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حوزه فرهنگ و رسانه، آنگونه که باید، به دلاوری‌های آزادگان پرداخته نشده است، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه در حوزه فیلم برای آزادگان ، فیلمی که از جانب خود اُسرا، دوران اسارت و حوادث آن  را روایت کند، نبوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان هم  در این دیدار  حس آرامش، امنیت، اقتدار و قدرت اول منطقه  ایران را، مرهون پایداری و رشادت‌های  ایثارگران عنوان کرد و گفت: صبر و تحمل آزادگان و جانبازان در مقابله با سختی‌هایی که همواره با آنها بوده و هست، یک موضوع پایدار است.

 امیرعلی نیکبخت اظهار داشت: چون با دردهایی که آنها می‌کشند، در واقع ذره ذره شهید می‌شوند.

وی به برنامه‌‌های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن نیز اشاره کرد و  گفت: گلباران مزار شهدا، برگزاری اردوی یک‌روزه مفرّح و نیز آیین شب شعر با مشارکت حوزه هنری از جمله برنامه های ویژه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن عنوان کرد.

گفتنی است، خاطره‌گویی آزاده سرافراز یعقوبی از دوران اسارت و تجلیل از آزادگان نخبه و فعال استان و آزادگان شاغل و بازنشسته استانداری، از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.

 انتهای پیام

 

        

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز