خرید تضمینی بیش از ۲۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۸:۱۰
کد خبر: ۱۳۷۸۶۳۸
خرید تضمینی بیش از ۲۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید تضمینی بیش از 208 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی تا 23 شهریور ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از 208 هزار و 915 تن گندم کشاورزان که در سال زراعی 1401 برداشت کرده اند از طریق مراکز ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

ولی اله زمانی با اشاره به اینکه محموله‌های گندم تحویلی گندمکاران افزایش بیش از 2 برابری داشته است، اظهار کرد: تاکنون 38815 محموله گندم از 14314 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 10 هزار و 785 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ 5 مرداد ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردید.

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز تا آخر شهریور ماه سال جاری به حساب آنان واریز می گردد. 
شایان ذکر است خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی تا آخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. انتهای پیام

 

 

 

نظر شما