انهدام باند خرید و فروش احشام با چکهای مسروقه در زنجان

۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۶:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۹۴۹۲
انهدام باند خرید و فروش احشام با چکهای مسروقه در زنجان
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند خرید و فروش احشام با چک های مسروقه با 10 فقره کلاهبرداری خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرهنگ محمد علی آدینه لو در این باره بیان داشت: با اعلام شکایت تعدادی از شهروندان از کلاهبردارانی که با صدور چک های مسروقه اقدام به خرید احشام و لوازم خانگی از آنها کرده بود، بررسی تخصصی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان مشخص شد، که کلاهبرداران با شناسایی سوژه های خود از سایت های خرید و فروش و مراجعه حضوری ، اقدام به خرید احشام و لوازم خانگی با قیمت های بالاتر از بازار کرده و ، با چرب زبانی مال باختگان را متقاعد می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به متواری بودن متهمان، شناسایی آن ها در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی استان زنجان سرانجام موفق به دستگیری اعضای این باند ، در یکی از استان های همجوار شدند.

سرهنگ آدینه لو با اشاره به اعتراف اعضای این باند به 10 فقره کلاهبرداری افزود: این کلاهبرداران با صدور چک های مسروقه اقدام به خرید احشام  و لوازم خانگی و مصرفی از مال باختگان کرده بودند .

وی در پایان با تاکید بر ضرورت هوشیاری و دقت نظر شهروندان در انجام معاملات، بیان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند .انتهای پیام

 

نظر شما