جلوگیری از قاچاق چوب ۲۰ تنی در شهرستان طارم

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۴:۲۱
کد خبر: ۱۳۷۹۹۸۸
جلوگیری از قاچاق چوب ۲۰ تنی در شهرستان طارم
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: شاهد عبور محموله ۲۰ تنی چوب قاچاق از شهرستان طارم بودیم که از استان کردستان به سمت استان گیلان در حال حرکت بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رضا احمدی درباره قاچاق چوب در سطح شهرستان طارم، اظهار کرد: خوشبختانه قاچاق چوب در سطح شهرستان طارم تقریبا به صفر رسیده‌ است و مواردی که وجود دارد اکثرا در حال انتقال چوب‌های قاچاقی از استانی به استان دیگر هستند.

وی افزود: در راستای جلوگیری از قاچاق چوب و انتقال آن، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان طارم به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی مختلف شهرستان حضور دارند تا از انجام این امر جلوگیری کنند.

این مسئول تصریح کرد: در روزهای گذشته شاهد عبور ۲۰ تن چوب قاچاق از شهرستان طارم بودیم که ماشین‌ها از استان کردستان به سمت استان گیلان در حال حرکت بودند و در ایست بازرسی پاسگاه گیلوان ماشین‌های حامل قاچاق چوب توقیف شد.

احمدی با بیان اینکه ماشین‌های حمل قاچاق چوب به پارکینگ هدایت و تحویل مراجع قانونی شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای گشت منابع طبیعی طارم به صورت شبانه‌روزی در محورهای شهرستان حضور دارند ولی از مردم نیز درخواست داریم در صورت مشاهده قاچاق چوب با شماره‌های ۱۵۰۴ یا منابع طبیعی شهرستان ۰۲۴۳۲۸۲۳۱۴۴ تماس بگیرند تا اقدامات لازم در جهت جلوگیری از قاچاق چوب انجام شود.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز