نماینده ولی فقیه در استان زنجان: اصلی‌ترین قدرت، قدرت علمی است

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۴:۳۶
کد خبر: ۱۳۸۰۷۵۴
نماینده ولی فقیه در استان زنجان: اصلی‌ترین قدرت، قدرت علمی است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شما قشر جوان جامعه هستید و امیدواریم بتوانید با درایت و استعداد خود در مسیر شکوفایی این کشور قدم‌های خوبی را بردارید.

به گزارس خبرگزاری برنا از استان زنحان؛  نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: زیربنای همه قدرت‌های موجود یک جامعه، قدرت فرهنگی و نیروی انسانی است و هر کشوری متناسب با وضعیت و شرایط، مولفه‌های قدرت مشخصی دارد.

 آیت‌الله علی خاتمی روز شنبه در مراسم زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس، گفت: مدافعان حوزه نظامی و امنیتی کشور شهدایی هستند که اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن در اشغال دشمنان بماند.

وی با بیان اینکه رزمندگان در سنگرها جنگیدند اما اصلی‌ترین قدرت، قدرت علمی است، ابراز داشت: شما دانش‌آموزان نیروی اصلی این قدرت هستید که در سنگر علمی مدارس و با استفاده از توانایی اساتید ایرانی آباد را خواهید ساخت.

خاتمی با بیان اینکه زیربنای همه قدرت‌های موجود یک جامعه، قدرت فرهنگی و نیروی انسانی آن است، تاکید کرد: هر کشوری متناسب با وضعیت و شرایط موجود، مؤلفه‌های قدرت مشخصی دارد و این مؤلفه در مقاطع مختلف زمانی تغییر می‌کند.

وی افزود: در یک نقطه بزرگترین مؤلفه قدرت، قدرت نظامی و در مقطعی دیگر بزرگترین مؤلفه، قدرت اقتصادی است اما مسأله‌ای در مدت زمان و به تجربه به اثبات رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه زیربنای تمام این مولفه‌ها قدرت انسانی و فرهنگی یک جامعه است، ابراز کرد: امروز نمود قدرت انسانی و فرهنگی ایران، شما دانش‌آموزان هستید و اگر در آینده خواستار جامعه‌ای زیبا هستید، از امروز باید به فکر باشید.انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز