" امت رسول الله " و اعتراض به اقدامات اغتشاشگران در زنجان

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۰۵:۳۸:۰۸
کد خبر: ۱۳۸۰۹۷۲
 امت رسول الله  و اعتراض به اقدامات اغتشاشگران در زنجان
در اجتماع بزرگ " امت رسول الله " همچنین هیات ها و دسته های عزاداری مسیر حسینیه اعظم زنجان تا امامزاده سید ابراهیم(ع) این شهر را با اشعار انقلابی و ولایی طی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اجتماع بزرگ " امت رسول الله " در اعتراض به اقدامات اغتشاشگران عصر یکشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم و هیاتهای دینی، مذهبی در زنجان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ با سردادن شعارهایی نسبت به اقدامات روزهای گذشته عده ای معاند و اغتشاشگر و ایجاد هرج و مرج، تخریب اموال عمومی و بیت المال و توهین به مقدسات اعتراض و این اقدامات را محکوم کردند.

مردم زنجان در این اجتماع بزرگ که از مقابل حسینیه اعظم آغاز و با راهپیمایی تا چهارراه انقلاب انجام شد با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی و دست نوشته هایی، شعارهای " چادر ما ضامن غیرت ما"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" سردادند و خواستار برخورد مسوولان و قوه قضائیه با آشوبگران شدند.

مردم ولایی پایتخت شور و شعور حسینی شرکت کننده در این مراسم همچنین با شعارهای " نیروی انتظامی حافظ امنیت است"، "بسیجی تشکر تشکر" از تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی برای تامین نظم و امنیت قدردانی کردند.

 

 

 

 

نظر شما