دیدار فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه از سه مجروح مدافع امنیت

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۱۴۳۳
دیدار فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه از سه مجروح مدافع امنیت
سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی در منازل سه تن از مدافعان امنیت زنجانی که در اغتشاشات اخیر مجروح شده بودند، حضور یافته و با آنان عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حضورفرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در منزل سه تن از بسیجیان مجروح مدافع امنیت که در اغتشاشات اخیر مجروح شده بودند.

سردار کرمی در این دیدارها با اشاره به جراحات وارده بر بسیجیان مدافع امنیت، خاطر نشان کرد: این رفتار داعش مسلکانه حاصل آتش افروزی مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی است که به عیان نشان دادند آزادی و زندگی ای که اینها شعار می دهند حاصلش تحمیل جنایات جانی به آحاد جامعه اسلامی و هزینه های سنگین و تخریب اموال عمومی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رشادت های بسیجیان در طول دفاع مقدس و تمامی ف۰تنه ها، ابراز کرد: بسیج باطل السحر فتنه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه بسیج با حضور به موقع در صحنه و نقش آفرینی توانست در کنار سایر نیروی های امنیتی و انتظامی مانع اجرای نقشه های شوم دشمنان شود، تصریح کرد: بسیج پاره تن مردم است و اجازه نخواهد داد هیچ کسی امنیت مردم را به خطر بیندازد.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج مانند ادوار گذشته در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب همواره در صحنه است، عنوان کرد: بسیجی اجازه نخواهد داد به امنیت کشور کوچکترین خدشه ای وارد شود.انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز