استاندار زنجان: شهید شهریاری هیبت نظام سلطه را درهم شکست

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۸:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۵۳۹۵
استاندار زنجان: شهید شهریاری هیبت نظام سلطه را درهم شکست
استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهید شهریاری هیبت نظام سلطه را درهم شکست، گفت: امیدوارم خداوند دانشمندانی از جنس شهید مجید شهریاری را در کشور ما تکثیر کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر محسن افشارچی در آیین دوازدهمین سالگرد شهادت  شهید مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای زنجان که با حضور دکتر آقامیری همراز و همسنگر دکتر مجید شهریاری، برگزار شد، با بیان اینکه شهید شهریاری هیبت نظام سلطه را  در یکی از لبه‌های درگیری تمدنی با نظام سلطه درهم شکست، افزود: ما در یک درگیری تمدنی با نظام سلطه هستیم و همه پیشرفت های ما از قبیل نانو در ذیل آن تعریف می شود و به تنهایی معنا ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی، باید ببینیم که در چه نقطه ای ایستاده ایم و برای چه می‌جنگیم ، تصریح کرد: اصل مسئله این است که می خواهیم از کشوری که سلطه پذیر بوده است به سمت کشوری که سلطه پذیر نیست حرکت کنیم.

مقام عالی دولت در استان، اظهارامیدواری کرد نظام جمهوری اسلامی در این درگیری تمدنی موفق و سربلند باشد.

 افشارچی با بیان اینکه خداوند در مقاطع مختلف ، انسانهایی را انتخاب و مبعوث کرده است که بر پیشانی نظام سلطه بزنند، گفت: یکی از کسانی که مبعوث شد و اتفاق مهمی در برهه‌ای از تاریخ کشور را رقم زد دکتر مجید شهریاری بود.

وی با اشاره به اینکه از این جنس افراد خاص کم نداریم افزود:  شهید تهرانی مقدم ، شهید رضایی نژاد و حاج قاسم سلیمانی هر یک در حوزه خاصی، از این جنس افراد بودند.

استاندار زنجان به  آشنایی دیرینه خود با شهید شهریاری اشاره کرد و اظهار داشت: از دوره نوجوانی مجید شهریاری را می شناسم و او از همان دوران نوجوانی با تقوا  بود

و قطعاً تقوا و صبرشهریاری، او را به آن درجه عالی رساند.  انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز