لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری هر چه بهتر همایش ملی جوانی جمعیت

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۴:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۷۱۰۵
لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری هر چه بهتر همایش ملی جوانی جمعیت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان جوانی جمعیت را یک راهبرد اساسی عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها، همکاری های لازم را در خصوص اجرای سیاست های جوانی جمعیت از جمله برگزاری همایش ملی جوانی جمعیت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ابوالفضل رفیعی در جلسه هماهنگی همایش ملی جوانی جمعیت با تأکید بر اهمیت این همایش گفت: جوانی جمعیت یک راهبرد اساسی با دستاوردهای بسیار برای کشور خواهد بود، لذا همه دستگاه‌ها، همکاری های لازم را در این زمینه از جمله در برگزاری همایش ملی جوانی جمعیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه با همه توان برای برگزاری آبرومندانه همایش ملی جوانی جمعیت مساعدت می کنیم افزود: دستگاه‌هایی مانند شهرداری و صدا و سیما، طبیعتاً همکاری‌های بیشتری را در  خصوص فضاسازی و انتشار محتواهای تولیدی خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد: مصوبات جلسه برای همه دستگاه‌های ذیربط ابلاغ و دانشگاه علوم پزشکی پیگیر مصوبات باشند.

رفیعی با تأکید اهمیت فرهنگ سازی به منظور تغییر سبک زندگی و ترویج فرزند آوری اظهارداشت: نتایج و تولیدات همایش باید مبنایی برای اقدامات فرهنگی و برنامه‌های آتی جوانی جمعیت در استان باشد ضمن اینکه تولید محتوا توسط علوم پزشکی در زمینه موضوعات همایش و انتشار آن در فضای مجازی در فرهنگ سازی بسیار حائز اهمیت است.

وی همچنین بر لزوم حمایت و تکریم حداکثری مادران باردار توسط مراکز بهداشت و درمان استان در تاکید کرد.

لازم به ذکر است همایش ملی جوانی جمعیت ۲۳ و ۲۴ آذر ماه امسال برگزار می شود

دین، خانواده و جمعیت، آسیب های تک فرزندی، عواقب سالمندی جمعیت، روش‌های نوین   تشخیص و درمان ناباروری، فناوری های نوین در درمان ناباروری( بیو، نانوتکنولوژی)، طب ایرانی و مکمل درمان ناباروری از جمله محورهای این همایش هستند. 

 انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز