استاندار زنجان: بازگشایی معبر پادگان اقدامی ماندگار در خدمت رسانی بهینه به مردم است

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۴۰۷۷۲۹
استاندار زنجان: بازگشایی معبر پادگان اقدامی ماندگار در خدمت رسانی بهینه به مردم است
استاندار زنجان گفت: بازگشایی معبر پادگان، اقدامی مهم و ماندگار در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مردم محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر محسن افشارچی در آئین تکریم و معارفه فرماندهان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: بازگشایی معبر پادگان در زنجان، که با همکاری تیپ ۲۱۶ زرهی صورت گرفت، اقدامی مهم و ماندگار در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مردم محسوب می شود.

استاندار زنجان اقدام فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در یک گشایش مهم  حوزه شهری  سال گذشته را، اقدامی  ماندگار و بی نظیر عنوان کرد و افزود: گشایش معبر پادگان در زنجان اقدامی مهم محسوب می شود که اگر اجتهاد و کمک فرمانده تیپ نبود، این مهم انجام نمی گرفت.

وی با اشاره به اینکه این حرکت ماندگار جای قدردانی دارد گفت: این اقدام در حل بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی مفید واقع شد.

 استاندار زنجان با قدردانی از خدمات فرمانده سابق تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با بیان اینکه ارتش معنای دیگری دارد اظهارداشت: ارتش در کنار سلحشوری ها، مفهومی از عشق و ارادت به مردم را به مجموعه نظامی کشور افزوده است.

افشارچی گفت: ارتش در زنجان، علاوه بر اینکه قلب های مردم استان را همراه و همگام با خود دارد، داشته بزرگی نیز در حوزه زمین دارد که امیدواریم استفاده از این داشته ها در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم، منشاء خیر و خوبی باشد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ جلال صالحی،  سرهنگ محمدعلی میخکی بیرانوند، به عنوان فرمانده جدید تیپ معرفی شد. 

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز