معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان: حل مشکلات کشور در سایه فرهنگ بسیجی است

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۶:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۸۱۱۲
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان: حل مشکلات کشور در سایه فرهنگ بسیجی است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان و جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا ، با تاکید بر انجام وظایف قانونی توسط دستگاه‌های عضو کمیسیون ، گفت: اساساً ملاک عمل ما در همه موارد و موضوعات از جمله مبارزه با قاچاق کالا، قانون است و غیر از این هم پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  ابوالفضل رفیعی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا با اشاره به اینکه برخی مدیران و کارمندان به صورت موردی، دنبال نکته یا تبصره آیین نامه ای و قانونی هستند تا از خود سلب مسئولیت کنند افزود: در مواردی هم که ابهام وجود دارد و یا آیین‌نامه مربوطه هنوز ابلاغ نشده، باید با همکاری های بین بخشی و یا در قالب کمیسیون ها، تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه بخشی نگری صرف در دستگاهها مانع حل مشکلات مردم و پیشرفت کارها است گفت: باید با رویکرد حل مسأله و همدلی و هم افزایی، در راستای حل مشکلات و گره ها حرکت و زمینه فرصت طلبی و سواستفاده و فساد ناشی از عدم هماهنگی و ضعف در اجرای قوانین را از بین ببریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان و جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا با اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اهمیت مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا بویژه در راستای حمایت از تولید داخل تصریح کرد: مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا، مصداق بارز جهاد اقتصادی و تحقق آن، نیازمند باور و عزم جدی است.

رفیعی با تاکید بر راهکارهای مقابله با صدور بارنامه های صوری و تأثیر منفی آن در تضییع حقوق دولتی و مردم و نیز ایجاد فساد مالی اشاره کرد و گفت: نظارت و پیگیری از طریق ابزارهای فنی، سامانه ها و ارتباط و هم افزایی دستگاههای ذیربط ضروری است.

دشمن در همراه سازی بازاریان زنجان با خود ناکام ماند

رفیعی به تلاش های دشمن در چند روز گذشته، برای تعطیلی بازار و صنوف مختلف هم اشاره کرد و گفت: دشمن سعی کرد با فراخوان شرکت اصناف و بازاریان به اعتصاب و تهدید و ارعاب عوامل آنها، بازار و کسب و کارهای مختلف را تعطیل کند اما بازاریان زنجان مثل همیشه پشتیبان اسلام و نظام بودند و با دشمن همراهی نکردند.

وی، همچنین ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیجیان همانند دوران دفاع مقدس، جان خود را نثار درخت تنومند انقلاب اسلامی می کنند افزود: بسیجیان در حال حاضر نیز در نقاط مختلف کشور در جنگ ترکیبی با دشمن، مشغول جانفشانی هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: بارها ثابت شده است که حل مشکلات کشور، سرعت و عمق بخشیدن به اقدامات و نیز  ارتقاء کارآمدی ها، در سایه فرهنگ بسیجی است.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز