تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت الهی اولویت کاری پلیس است

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۵:۲۸
کد خبر: ۱۴۲۷۷۳۵
تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت الهی اولویت کاری پلیس است
سردار " محمد طراقیه " با اشاره به اینکه بهترین سرمایه برای پلیس، اعتماد مردم است،گفت: یکی از مؤلفه های کسب اعتماد مردم، نگه داشتن حرمت آنها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرمانده انتظامی استان در بازدید از کلانتری 15 شهرستان زنجان با تقدیر از عملکرد کارکنان در کشف سرقت ها و پیشگیری از جرائم بیان داشت : تکریم ارباب رجوع و رضایت خداوند متعال از اولویت های کاری پلیس است .

وی با بیان اینکه کار سخت و مسئولیت سنگین کارکنان پلیس، گفت: اعتقاد، انگیزه، امید و عشق به کار مهم ترین شاخصه های کار پلیس خدمتگزار است .

فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تقدیر از کشف سرقت تجهیزات شهرداری و دستگیری سارقان و با اشاره به اینکه کشفیات پلیس باید انعکاس بیشتری در رسانه ها داشته باشد افزود:این اقدام قطعا در ارتقاء امنیت موثر خواهد بود و باید پیوست های رسانه ای در این خصوص تهیه شود.

سردار طراقیه گفت: کلانتری ها از ارکان مهم انتظامی در برخورد با مجرمان هستند به طوری که بخش اعظمی از کشف سرقت ها، دستگیری سارقان و قاچاقچیان، کشف مواد مخدر و همچنین مبارزه با انواع قاچاق توسط نیروهای کلانتری اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: مردم باید با حضور پلیس و یگان های انتظامی احساس آرامش و امنیت کنند و فرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاهها با مشارکت اقشار مختلف مردم و استفاده از ظرفیت معتمدین محلات، دهیاری ها ، شوراها در خصوص توسعه امنیت محله زندگی شان متمرکز شوند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت :آموزش رکن اساسی در موفقیت کلانتری ها و پاسگاهها بوده و تعامل با مردم در حوزه سرزمینی و ماموریتی یک کلانتری و پاسگاه و آموزش و افزایش آگاهی های آنان در انجام موفقیت آمیز ماموریت ها نقش تاثیرگذاری دارد.

 انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز