بازدید از ساختمان آنکولوژی و بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر زنجان

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۴:۵۲:۳۴
کد خبر: ۱۴۲۸۹۱۹
بازدید از ساختمان آنکولوژی و بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر زنجان
به منظور ارزیابی آخرین وضعیت پروژه ۱۶۰ تختخوابی ساختمان آنکولوژی بیمارستان ولیعصر زنجان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از این بیمارستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر  ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی امنیتی و  اجتماعی استاندار زنجان  از ساختمان آنکولوژی و بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر زنجان بازدید کرد تا در جریان آخرین وضعیت پیشرفت ساختمان آنکولوژی و نیز آمار و وضعیت بیماران کرونایی قرار گیرد.

دکتر ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی امنیتی و  اجتماعی استاندار زنجان، و هیئت همراه به منظور ارزیابی  آخرین وضعیت پروژه ۱۶۰ تختخوابی ساختمان آنکولوژی و نیز  آخرین آمار بیماران کرونایی، از ساختمان تازه تاسیس آنکولوژی و بخش اورژانس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)  زنجان بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل بازرسی استانداری و  معاونین توسعه و مدیریت منابع ، درمان و بهداشت، معاون سیاسی امنیتی و  اجتماعی استاندار زنجان، را همراهی کردند.

جلسه‌ رسیدگی به مسائل و مشکلات معیشتی پرستاران در دفتر ریاست مرکز  پایان بخش  این بازدید بود.

گفتنی است ساختمان آنکولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)  زنجان با ۱۶۰ تخت به صورت ساختمان الحاقی در مجاورت  این بیمارستان و توسط مؤسسه خیریه حضرت ولیعصر (عج) زنجان، در ۴ طبقه  و با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال ساخت است.

  انتهای پیام

 

 

نظر شما