سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راه استان زنجان :

در تصادف زنجان، بیجار ، قیدار ، ۲ نفرکشته و ۴ مصدوم شدند

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۶:۳۴
کد خبر: ۶۴۷۶۳۳
در تصادف زنجان، بیجار ، قیدار ، ۲ نفرکشته و ۴ مصدوم شدند
رئیس پلیس راه استان زنجان علت اصلی وقوع این تصادف را عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: درتصادف زنجان، بیجار ، قیدار ، ۲ نفرکشته و ۴ مصدوم شدند 

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی اظهار داشت: صبح امروز  برخورد دو دستگاه سواری پژو پارس در محور بیجار به قیدار دو کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت که حال دو نفر از این مصدومان هم وخیم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان علت اصلی وقوع این تصادف را عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: متأسفانه طی این دو ماهه سال جاری خستگی و خواب‌آلودگی بیشترین علت تصادفات در جاده‌های استان زنجان بوده و بالای ۵۰ درصد علت تصادفات در جاده‌های استان را به خود اختصاص داده است.

شیرمحمدی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: زنجان یک استان عبوری است و بیشتر جاده‌ها برای گذر مسافران بزرگراه است در این میان رانندگان به‌محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و پارکینگ اقدام به استراحت کنند و اصلاً رانندگی نکنند و در هر دو ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و درجاهایی که مطمئن هستند تصادف پیش نمی‌آید توقف کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: رانندگان در شب از رانندگی خودداری کنند چراکه دید بسیارکم می‌شود و از رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند.

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز