کارگاه‌های ادبی و داستان‌نویسی در قیدار

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۴:۵۵
کد خبر: ۶۴۹۲۹۹
کارگاه‌های ادبی و داستان‌نویسی در قیدار
انجمن ادبیات داستانی و نویسندگی سهروردی قیدار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده اقدام به برگزاری کارگاه‌های ادبی و داستان‌نویسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان زنجان:                                                                                          انجمن ادبیات داستانی و نویسندگی سهروردی قیدار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده اقدام به برگزاری کارگاه‌های ادبی و داستان‌نویسی می‌کند.

اکبر گنج‌خانلو، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اعلام این خبر افزود: این کار‌گاه‌ها روزهای چهارشنبه هر هفته، ساعت ١٦ در فرهنگسرای اشراق قیدار دایر می‌شود.

 وی ادامه داد: کارگاه آموزشی داستان‌نویسی، کارگاه نقد داستان، کارگاه آموزشی نثر ادبی و دلنوشته و کارگاه قصه‌گویی و داستان‌گویی و داستان‌خوانی از جمله کلاس‌هایی است که در این فرهنگسرا تشکیل می‌شود.

گنج خانلو از برگزاری این کلاس‌ها در سطوح مختلف سنی خبر داده و گفت: انجمن ادبیات داستانی این شهرستان ارتباط منسجمی با بنیاد ادبیات داستانی کشور و اساتید حوزه داستان‌نویسی داشته و به فراخور سطح هنرجویان، کارگاه‌های متعددی را با حضور صاحب‌نظران و داستان‌نویسان مطرح منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌کند.

این سرپرست همچنین تاکید کرد: کتابخانه انجمن ادبیات نیز شامل صدها کتاب داستانی و رمان‌های داخلی و خارجی برای استفاده هنرجویان و علاقه‌مندان است.                                                                                                                                                                                                      

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز