در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان مطرح گردید:

عضویت فدراسیون کونگفو در شورای المپیک آسیا، اولویت امروز است

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۳:۰۴:۲۸
کد خبر: ۶۵۳۳۱۸
عضویت فدراسیون کونگفو در شورای المپیک آسیا، اولویت امروز است
رسالتی که در طول چهار سال گذشته بر عهده داشتیم، معرفی یک رشته ورزشی به نام ایران بود که خوشبختانه امروز ما به‌عنوان فدراسیون آسیایی توآی به ثبت رسیده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان زنجان ؛ رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تاکید کرد: عضویت این فدراسیون در شورای المپیک آسیا، اولویت امروز است.

 رضا حیدری در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان با بیان اینکه اگر خواستار ورود به عرصه‌های بین‌المللی هستیم، این مهم باید با شخصیت حقوقی که جزو قوانین بین‌المللی است صورت گیرد، افزود: رسالتی که در طول چهار سال گذشته بر عهده داشتیم، معرفی یک رشته ورزشی به نام ایران بود که خوشبختانه امروز ما به‌عنوان فدراسیون آسیایی توآی به ثبت رسیده‌ایم.

 وی با یادآوری اینکه نگاه ما باید متفاوت از سایر فدراسیون‌ها باشد، تصریح کرد: ثبت رزم ملی ایران در نهادهای بین‌المللی گام بلندی بود که برداشته شده است و امروز نیازمند حمایت همه‌جانبه از این ورزش هستیم؛ چرا که این ورزش، اصل، ریشه و اصالت ما است.

 این مسئول با بیان اینکه یکی از فدراسیون‌های پاک‌دست هستیم و معتقدیم وقتی سلامت کار کنیم، هیچ دغدغه‌ای نخواهیم داشت، ادامه داد: فدراسیونی که تا دیروز بدهکار بود، امروز در شرایطی قرار دارد که عاری از مشکلات مالی است و تا به امروز تلاش کردیم تا در عرصه‌های بین‌المللی فعال ظاهر شده و برای سربلندی کشور گام برداریم.

 حیدری در پایان با تاکید بر اینکه اگر عضویت در شورای المپیک آسیایی برای این فدراسیون محقق شود، همه نگرانی‌ها برطرف خواهد شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز در جایگاهی قرار داریم که کشورها برای برگزاری رزم ایرانی با هم رقابت می‌کنند، با این حال زمانی به ما امتیاز می‌دهند که در شورای المپیک آسیا عضویت داشته باشیم و این اتفاق در حال رخ دادن است.

 

نظر شما