مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

خانواده شهدا بویژه شهدای ورزشکار چشم و چراغ ما هستند

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۵۷۷۷۲
جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تجلیل از پدران دو شهید و شهید شاخص ورزشکار سهراب اسماعیلی برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری برنا استان زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تجلیل از پدران دارای دو فرزند شهید و شهید شاخص ورزشکار سهراب اسماعیلی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر کل بنیاد شهید برگزار شد.

علی جوان در این جلسه با بیان اینکه شهدا از جایگاه، مقام و منزلت خاصی برخوردارند تصریح کرد: خانواده شهدا بویژه شهدای ورزشکار چشم و چراغ ما هستند.
وی با بیان اینکه هر چند ورزش قهرمانی وکسب عنوان و مدال برای ما مهم است و ما نیاز به آن داریم ولی اهمیت پرداختن به مسائل فرهنگی بویژه برگزاری مراسم و یادواره های شهدا مهم تر و با ارزش تر است چرا که زمینه ساز نهادینه شدن نام و یاد و منش شهدا در ذهن جوانان و در نتیجه سوق دادن جامعه به سوی ارزش های متعالی خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان در پایان گفت: دشمن همواره درمقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه می کند و با راه اندازی جنگ نرم و مسائل فرهنگی قصد دارد جوانان ما را از مسیر دور کند و باید در تقابل با این هجمات جوانان را به سوی مبانی ارزشی رهنمون شد.
گفتنی است: مراسم تجلیل از پدران دارای دو فرزند شهید و شهید شاخص ورزشکار سهراب اسماعیلی در روزپنجشنبه 96/11/14 برگزار خواهد شد.
 
 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز