مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد؛

بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نوربهار خدابنده

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۶۳۱۸۸
بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نوربهار خدابنده
هم اکنون 500 خانوار این شهر، مشترک شرکت گاز هستند که در صورت ارائه مستندات و تاییدیه نظام مهندسی، بلافاصله و در کمترین زمان ممکن، نسبت به نصب کنتور گاز این مشترکین اقدام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با بیان اینکه پروژه گازرسانی به شهر نوربهار با هزینه ای معادل 9 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، گفت: این پروژه، قابلیت اشتراک پذیری از 1000 مشترک را دارد و در واقع 9 میلیون تومان برای هر مشترک، هزینه شده است.

 سید سعید عسگریان در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی شهر نوربهار شهرستان خدابنده، با بیان اینکه 15 کیلومتر، طول شبکه داخلی این پروژه بوده و 32 مورد انشعاب نیز نصب شده است، اظهار کرد: هم اکنون 500 خانوار این شهر، مشترک شرکت گاز هستند که در صورت ارائه مستندات و تاییدیه نظام مهندسی، بلافاصله و در کمترین زمان ممکن، نسبت به نصب کنتور گاز این مشترکین اقدام می شود.
وی با بیان اینکه یکی از خدمات ویژه نظام جمهوری اسلامی، گازرسانی به مناطق محروم است، افزود: نوربهار، آخرین شهر استان است که از نعمت گاز بهره مند می شود و هم اکنون هیچ شهری در استان، فاقد گاز طبیعی نیست.
عسگریان با تاکید بر رعایت موارد ایمنی توسط مشترکین، ادامه داد: مشترکین از توسعه بی مورد انشعاب در منزل جلوگیری کرده و در صورت نیاز با تایید ناظرین نظام مهندسی، اقدام به توسعه نمایند. همچنین در صورت نیاز به حفاری در محله ها، هماهنگی لازم با همکاران شرکت گاز صورت پذیرد تا از آسیب به لوله ها، جلوگیری شده و موجب قطعی گاز مشترکین نشود.
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه امیدواریم گازرسانی به نوربهار، موجب توسعه و رونق اقتصادی این شهر شود، اضافه کرد: در صورت ایجاد واحد تولیدی در مسیر این شهر، شرکت گاز آمادگی کامل جهت گازرسانی به آن منطقه را دارد.

 

 

نظر شما