دانشگاه علوم پایه زنجان؛

یک قدم تا مرز بین‌المللی شدن

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۶۳۲۲۰
یک قدم تا مرز بین‌المللی شدن
دانشگاه تحصیلات تکمیلی در کنار ۱۶ دانشگاه منتخب کشور در این پروژه شرکت کرده و مقرر شده است تا در نهایت از میان این ۱۶ دانشگاه، ۵ دانشگاه در فرایندهای ارزیابی مستمری که روی فعالیت‌ آنها انجام می‌شود، رصد و انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان منطبق با سیاست های وزارت علوم ماموریت دارد در آینده ای نزدیک در رتبه‌بندی ۲۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان درخصوص ورود دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به پروژه ارتقا و تبدیل ۵ دانشگاه و ۵ مرکز پژوهشی برتر به سطح بین‌المللی، گفت: این پروژه در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و وزارت علوم ماموریت دارد تا سال ۱۴۰۴ در این پروژه شرایطی را فراهم آورد که در رتبه‌بندی ۲۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار بگیرد.
«بابک کریمی» ادامه داد: دانشگاه تحصیلات تکمیلی در کنار ۱۶ دانشگاه منتخب کشور در این پروژه شرکت کرده و مقرر شده است تا در نهایت از میان این ۱۶ دانشگاه، ۵ دانشگاه در فرایندهای ارزیابی مستمری که روی فعالیت‌ آنها انجام می‌شود، رصد و انتخاب شوند.
وی تمرکز بر جذب دانشجوی خارجی، ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش، برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی مشترک با دانشگاه‌های مطرح جهان، بهبود زیرساخت‌های پژوهشی در دانشگاه و ارتقای ارتباطات بین‌المللی دانشگاه را از برنامه‌های مهم مدیریت این دانشگاه عنوان کرد و افزود: از ابتدا، در دانشگاه تحصیلات تکمیلی توجه خاصی به همکاری با دانشمندان خارج از کشور داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم در همین پروژه این همکاری‌ها را ارتقا دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز