سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه:

اولویت دولت دوازدهم در حوزه ورزش، جذب مشارکت بخش خصوصی

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۶۳۹۴۰
اولویت دولت دوازدهم در حوزه ورزش، جذب مشارکت بخش خصوصی
با توجه به اینکه دولت دوازدهم در لایحه بودجه سال آتی واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی را مدنظر قرار داده است، باید برنامه ریزی ها را به سمت و سویی نیل داد تا به تحقق این رویکرد کلان دولت منجر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه جذب مشارکت های بخش خصوصی در همه بخشها به ویژه ورزش را یکی از اولویت های مهم دولت دوازدهم برشمرد و گفت: یکی از راهکارهای تاثیرگذار برای دستیابی به سطوح بالاتر در حوزه ورزش و در زمینه هایی چون سرانه های ورزشی، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی است.

توحید سلیمی در جلسه ساماندهی فضاهای ورزشی شهرستان سلطانیه، با بیان اینکه باید در جذب مشارکت های بخش خصوصی، تمامی چارچوب ها، قوانین و استانداردها مدنظر قرار گیرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت دوازدهم در لایحه بودجه سال آتی واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی را مدنظر قرار داده است، باید برنامه ریزی ها را به سمت و سویی نیل داد تا به تحقق این رویکرد کلان دولت منجر شود.
نماینده عالی دولت در سلطانیه تصریح کرد: باید در اِعمال سیاست‌هایی چون تهاتر با بخش خصوصی به منظور افزایش سرانه های ورزشی، نظرات کارشناسی لازم و تمامی جوانب مورد بررسی قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری سلطانیه با اشاره به جایگاه و تاثیر ورزش در ارتقاء پویایی جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، گفت: امروزه نقش ورزش در جوامع مختلف برای حفظ نشاط جامعه انکار ناپذیر است و باید با توجه به رشد روز‌افزون جمعیت، درجهت ارتقاء سرانه های ورزشی و شاخص های کمی و کیفی آن تلاش کرد.

 

 

نظر شما