مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

شورای آموزش و پرورش طارم، افشار و زنجانرود موفق به کسب رتبه برتر زنجان شدند

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۴:۴۴
کد خبر: ۶۶۴۲۶۵
شورای آموزش و پرورش طارم، افشار و زنجانرود موفق به کسب رتبه برتر زنجان شدند
باباخانی ادامه داد: با بررسی همه آیتم‌ها سه منطقه طارم، افشار و زنجانرود به عنوان شوراهای آموزش و پرورش برتر استان مشخص و معرفی شدند. وی شعار امسال هفته شوراهای آموزش و پرورش را «مشارکت ملی و نظارت همگانی» اعلام کرد و گفت: تحقق اهداف مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مستلزم مشارکت همه نهادها و ارگان‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

فرید باباخانی مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش طارم، افشار و زنجانرود خبر داد.

فرید باباخانی در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های قانون شوراهای آموزش و پرورش یک اصل و ضرورت مهم برای بهره‌گیری از همکاری و مشارکت همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی در توسعه کمی و کیفی آموزش و پرروش است.

وی با اشاره به تشکیل 14 شورای آموزش و پرروش در سطح استان گفت: نظارت و ارزیابی فعالیت شوراهای آموزش و پرورش مناطق و نواحی از جمله برنامه‌های حوزه مشارکت‌های مردمی اداره کل است.

مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان یکی از مولفه‌های ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش در مناطق را برگزاری منظم، با برنامه مشخص و مدون جلسات شورا خواند و افزود: تشکیل کار گروه‌های شورای آموزش و پرورش، طرح دستور جلسات و میزان انطباق مصوبات جلسه مطابق شرح وظایف مشخص شده در قانون شوراها، میزان درآمدهای حاصل از قانون شوراها، حضور حداکثری اعضا در جلسات، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مطلوب و عملکرد دبیرخانه‌ شورای آموزش و پرورش از دیگر مولفه‌های ارزیابی عملکرد شوراهای مناطق است.

باباخانی ادامه داد: با بررسی همه آیتم‌ها سه منطقه طارم، افشار و زنجانرود به عنوان شوراهای آموزش و پرورش برتر استان مشخص و معرفی شدند.

وی شعار امسال هفته شوراهای آموزش و پرورش را «مشارکت ملی و نظارت همگانی» اعلام کرد و گفت: تحقق اهداف مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مستلزم مشارکت همه نهادها و ارگان‌ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز