در حاشیه چهارمین جشنواره ملی شکوه شکیبایی زنجان اجرا می شود:

برگزاری سه کارگاه شعر فارسی، ترکی و داستان‌نویسی

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۹:۳۹
کد خبر: ۶۶۴۵۷۴
قاسمی کارگاه دوم را مربوط به شعر و ادبیات ترکی عنوان کرده و اظهار داشت: برگزیدگان بخش‌های مختلف شعر، داستان و دلنوشته ترکی جشنواره شکوه شکیبایی به همراه نویسندگان و شاعران ترک زبان استان در سالن ١٠٠ نفره فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان واقع در طبقه اول گردهم می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری سه کارگاه‌ شعر فارسی، ترکی و داستان‌نویسی به عنوان برنامه جنبی چهارمین جشنواره حضرت زینب(س) شکوه شکیبایی خبر داد.

ابراهیم قاسمی، زمان برگزاری این سه کارگاه را عصر روز شنبه، ٣٠ بهمن دی ماه عنوان کرده و افزود: این کارگاه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ عصر با حضور اساتید ملی حوزه شعر و ادبیات، همچنین نویسندگان و شاعران استانی خواهد بود.

 وی با اشاره به جزئیات این کارگاه‌ها گفت: کارگاه شعر و اثرخوانی فارسی با حضور بهروز منزوی ومحمد سعید میرزایی، برگزیدگان جشنواره شکوه شکیبایی و شاعران استانی برگزار شده و کارشناس مجری آن علیرضا بازرگان از شاعران توانمند استان خواهد بود که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر می‌شود.

وی کارگاه دوم را مربوط به شعر و ادبیات ترکی عنوان کرده و اظهار داشت: دکتر محمدعلی بیانی و علی کریمی در این کارگاه حضور داشته و برگزیدگان بخش‌های مختلف شعر، داستان و دلنوشته ترکی جشنواره شکوه شکیبایی به همراه نویسندگان و شاعران ترک زبان استان در سالن ١٠٠ نفره فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان واقع در طبقه اول گردهم می‌آیند.

قاسمی کارگاه سوم جشنواره شکوه شکیبایی را کارگاه داستان فارسی معرفی کرده و ادامه داد: این کارگاه با حضور مهدی قزلی، مردعلی مرادی، محمدعلی خامه‌پرست، سلمان کریمی و برگزیدگان بخش داستان فارسی جشنواره و نویسندگان استانی در محل اتاق جلسات فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان واقع در طبقه اول تشکیل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز